• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−0,93%47 827,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,24
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−0,93%47 827,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,24
  • 12.02.21, 14:22

Tiia Vissak: õpime küsima julgelt nõu "valedelt" inimestelt

Seega selle asemel, et mingil põhjusel „valeks“ tembeldatud nõuandjate ideed kohe prügikasti visata, tasuks need hoopis läbi lugeda, kirjutab Tartu Ülikooli majandusteaduskonna kaasprofessor Tiia Vissak arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Tiia Vissak.
  • Tiia Vissak.
  • Foto: Erakogu
Praeguse koroonakriisi ajal on hea nõu (näiteks selle kohta, kuidas suurendada organisatsiooni tulusid või vähendada kulusid) mõnikord väga väärtuslik, aga kas seda alati kuulda võetakse?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele