• OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 100−0,38%8 941,12
  • Nikkei 225−0,19%39 569,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 100−0,38%8 941,12
  • Nikkei 225−0,19%39 569,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • 02.10.14, 22:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Milliste autode juhid saavad enim trahve?

Subaru
  • Subaru
  • Foto: Bloomberg
Subaru mudel WRX võib küll olla sportlik ning nelikveoga, kuid seda selle auto juhid kas sõidavad liiga kiiresti või neil on raskusi parkimisega. Nimelt teevad just Subaru WRX juhid liikluses kõige rohkem rikkumisi, vahendab MarketWatch.Rohkem kui üks kolmandik Subaru WRXi juhtidest on hiljuti liikluseeskirju rikkunud, selgub kindlustusfirmasid võrdleva Insurance.com uuringu andmetest. Uuringu jooksul koguti andmeid 526 mudeli kohta 557 000-lt kliendilt. Kõige rohkem rikkumisi teinud juhtide automargiks oli Scion, mille mudeleid oli 20 esimese seas kolm.Ei ole mingi üllatus, et nimekiri sisaldab ka teisi sportlikke autosid. Näiteks paistavad suurte rikkumiste arvuga silma ka Mitsubishi 3000 GT ja Scion FR-s, ütles Insurance.com juht Des Toups. Samuti tõi ta välja, et palju rikkumisi on ka keskkonnasõbralikel hübriidautodel Toyota TM ja Prius C. Ta ei seostanud samas trahvide saamist keskkonnasõbralike autodega: „Autod ei saa trahve, juhid saavad,“ lausus Toups.„Rikkumiste arvul võib olla pistmist pigem juhtide vanusega,“ ütles Kelley Blue Booki analüütik Karl Brauer. „Need autod on meeltmööda pigem nooremale põlvkonnale ning paljud juhid on mehed.“ Ta tõi välja, et noored mehed võtavad tavaliselt suuremaid riske ning koguvad enim trahve, samuti tekitavad kõige rohkem liiklusõnnetusi.Tõsi, nooremate juhtide riskiprofiil kajastub ka nende kindlustusmaksetes. Kui juhiks on meessoost teismeline, siis kindlustuskulud on keskmiselt 92 protsenti kõrgemad. Teismeliste naiste puhul on sama protsent 67, selgub Bankrate.com andmetes. Mida vanemaks noored saavad, seda madalamaks muutuvad ka kindlustuskulud: 16-aastane teismelise jaoks on kulud 96 protsenti suuremad ning 19-aastaseks saades 58 protsenti suuremad.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 4 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele