Raido Neemre • 12 november 2014
Jaga lugu:

Millised ettevõtted teenisid kasu Hiina ostlemispäevast?

Alibaba
Alibaba  Foto: Bloomberg

Kuigi enamuse Alibaba algatatud ostlemispüha kasumist võtsid omale Hiina brändid, said suure kasumi ka mitmed globaased brändid.

Alibaba purustas eelmise aasta üksikute päeva rekordi, milleks oli 5,75 miljardit dollarit, teenides sellel aastal 9,3 miljardit dollarit 24-tunnise müügiperioodi jooksul.

Hiina nutitelefoni ettevõte Xiaomi müüs elektroonika kategoorias kõige enam kaupu, Apple ja Samsung seevastu jõudsid esiviisikusse. Hiina Huawei, mis on globaalsel turul jõudsalt kasvanud, oli kõige ostetuimate brändide seas kolmandal kohal. 

Alibaba emade ja beebide toodete kategoorias olid edukad 

Kimberly-Clark ja Walt Disney. 

Alibaba tegevjuht Jack Ma märkis, et üksikute päeva sooduspakkumised võisid jõuda tarbijateni enam kui 220 erinevas riigis; globaalseid müüjaid oli enam kui 20st riigist ning Tmall keskkonnas tegi tehinguid enam kui 27 000 müüjat. Üksikute päeval müüdi kõige enam kaupa Hiinas, millele järgnesid Venemaa ja USA. Ma märkis, et nad muretsevad pisut kaupade õigeaegse kohaletoimetamise pärast. Hiina suurim e-kaubanduse ettevõte täidab päevas keskmiselt 17 miljonit tellimust, kuid üksikute päeval said nad enam kui 260 miljonit tellimust.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt