• OMX Baltic−0,03%290,97
  • OMX Riga−0,21%909,41
  • OMX Tallinn0,23%1 890,56
  • OMX Vilnius−0,29%1 256,57
  • S&P 5000,26%6 840,2
  • DOW 300,09%47 562,87
  • Nasdaq 0,61%23 724,96
  • FTSE 100−0,44%9 717,25
  • Nikkei 2252,12%52 411,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93,68
  • OMX Baltic−0,03%290,97
  • OMX Riga−0,21%909,41
  • OMX Tallinn0,23%1 890,56
  • OMX Vilnius−0,29%1 256,57
  • S&P 5000,26%6 840,2
  • DOW 300,09%47 562,87
  • Nasdaq 0,61%23 724,96
  • FTSE 100−0,44%9 717,25
  • Nikkei 2252,12%52 411,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93,68
  • 12.11.14, 19:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Millised ettevõtted teenisid kasu Hiina ostlemispäevast?

Kuigi enamuse Alibaba algatatud ostlemispüha kasumist võtsid omale Hiina brändid, said suure kasumi ka mitmed globaased brändid.
Alibaba
  • Alibaba
  • Foto: Bloomberg
Alibaba purustas eelmise aasta üksikute päeva rekordi, milleks oli 5,75 miljardit dollarit, teenides sellel aastal 9,3 miljardit dollarit 24-tunnise müügiperioodi jooksul.
Hiina nutitelefoni ettevõte Xiaomi müüs elektroonika kategoorias kõige enam kaupu, Apple ja Samsung seevastu jõudsid esiviisikusse. Hiina Huawei, mis on globaalsel turul jõudsalt kasvanud, oli kõige ostetuimate brändide seas kolmandal kohal. 
Alibaba emade ja beebide toodete kategoorias olid edukad 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kimberly-Clark ja Walt Disney. 
Alibaba tegevjuht Jack Ma märkis, et üksikute päeva sooduspakkumised võisid jõuda tarbijateni enam kui 220 erinevas riigis; globaalseid müüjaid oli enam kui 20st riigist ning Tmall keskkonnas tegi tehinguid enam kui 27 000 müüjat. Üksikute päeval müüdi kõige enam kaupa Hiinas, millele järgnesid Venemaa ja USA. Ma märkis, et nad muretsevad pisut kaupade õigeaegse kohaletoimetamise pärast. Hiina suurim e-kaubanduse ettevõte täidab päevas keskmiselt 17 miljonit tellimust, kuid üksikute päeval said nad enam kui 260 miljonit tellimust.

Seotud lood

Hetkel kuum

Küsi Äripäevalt

Tehisaru vastab sinu küsimustele Äripäevas ja kõigis teemaveebides ilmunud artiklite põhjal. Vastuse koostamisel ei võta tehisaru arvesse viimase päeva jooksul ilmunud artikleid.

Huvitavad küsimused


Äripäeva tehisaru otsib vastuseid artiklitest, mis on ilmunud Äripäevas, selle 14 teemaveebis ning Imelises Teaduses, Imelises Ajaloos ja Kalastajas viimase viie aasta jooksul. Vastuseid koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil aripaev@aripaev.ee.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele