Samsung ei karda väidetavalt konkureerivat Apple Watch’i ning on suurendanud oma investeeringuid selles kategoorias, avalikustas ettevõtte Euroopa osa juht.
Apple’i sõnul tuleb nende kauaoodatud nutikell turule aprillis, kuid Samsungi Euroopa president YH Eom sõnas, et ettevõte ei muretse oma USA rivaali poolse konkurentsi pärast.
“Meil pole aega selle pärast muretseda. Me panustame aega mõistmaks millised on tarbijate trendid ning mida nad soovivad,” sõnas Eom.
Lõuna-Korea elektroonikahiid on turule tulnud juba kuue nutikellaga, sh 3G võimekusega Gear S.
Kuid Eom sõnas, et ettevõttel ei ole plaaniski jalga gaasipedaalilt ära võtta. “Kantavate nutiseadmete turul on ülisuur potentsiaal. Seega suuname me sektorisse suurel hulgal investeeringuid. Ma ütlesin, et märkimisväärne hulk meie investeeringutest on suunatud kantavate seadmete sektorisse ning me oleme valmis turu trendidele õigel ajal vastama,” märkis ta.
Prognooside kohaselt on 2017. aastaks turul juba üle 116 miljoni kantava nutiseadme; eelmise aasta prognoos oli Juniper Research’i hinnangul 17 miljonit.
Samsung avalikustas hiljuti plaani panna aastaks 2020. kõik oma seadmed omavahel “suhtlema”, märkides, et järgmiseks kolmeks aastaks on tehtud konkreetsed plaanid ning juba järgmine toodeteseeria toob suurema ühenduvuse erinevate toodete vahel.
Eelmise aasta augustis omandas Samsung SmartThings platvormi, mis laseb kasutajatel kontrollida oma telefoni läbi teiste seadmete.
Samsung on turule tulnud ka mitmete internetiühendusel põhinevate kodumasinate süsteemiga. Ettevõtte sõnul loodetakse seadmed edaspidi ühendada ka nutikellade- ja telefonidega.