• OMX Baltic−0,19%295,87
  • OMX Riga0,03%915,88
  • OMX Tallinn−0,05%2 033,29
  • OMX Vilnius−0,16%1 204,84
  • S&P 500−0,08%6 340
  • DOW 30−0,51%43 968,64
  • Nasdaq 0,35%21 242,7
  • FTSE 100−0,69%9 100,77
  • Nikkei 2252,22%41 968,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,39
  • OMX Baltic−0,19%295,87
  • OMX Riga0,03%915,88
  • OMX Tallinn−0,05%2 033,29
  • OMX Vilnius−0,16%1 204,84
  • S&P 500−0,08%6 340
  • DOW 30−0,51%43 968,64
  • Nasdaq 0,35%21 242,7
  • FTSE 100−0,69%9 100,77
  • Nikkei 2252,22%41 968,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,39
  • 23.02.15, 21:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bugatti müüs viimase Veyroni

Volkswagen müüs viimase Bugatti Veyroni mudeli, mida toodeti kokku 450. Auto näol on tegemist ühe kõige eksklusiivsema superautoga, mis iial on tehtud, vahendab Bloomberg.
Bugatti müüs viimase Veyroni
  • Foto: EPA
Viimane Veyron on avatud katusega Grand Sport Vitesse mudel, millel on 1200 hobujõuline mootor.
La Finale nimeline auto pannakse järgmisel nädalal toimuval Genfi autoshowl vaatamiseks välja.
450 Veyroni müüdi keskmiselt 2,3 miljoni euro eest auto kohta, märkis Bugatti oma avalduses.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Peale Bugatti brändi ostmist 1998. aastal, äratas Volkswagen autotootja taas ellu. Auto lõi algselt disainer Ettore Bugatti. Ettevõte võttis eesmärgiks arendada sõiduk nii võimsaks, et see suudaks sõita 400 km/h ja piisavalt mugavaks, et sellega saaks kasvõi ooperisse sõita.
Veyronit esitleti esmakordselt 2005. aastal ning see on osa Volkswageni pingutustest näidata, et firma suudab konkurentsi pakkuda kõikidel autotööstuse tasemetel.
“Enneolematu peatükk autotööstuse ajaloos on jõudnud haripunkti. Ka 10 aastat peale turule tulekut on Veyron mitmes mõttes jätkuvalt unikaalne,” sõnas Bugatti president Wolfgang Duerheimer om avalduses.
Viimane Veyron osteti anonüümse Lähis-Ida kliendi poolt. Ligi pooled autodest müüdi Euroopasse ning veerand tarniti USA-sse, märgib Bugatti.
Maailma suuruselt teine autotootja, Volkswagen, töötab uue Bugatti superauto kallal ning testib vähemalt kolme erinevat konseptsiooni, mis võiksid saada Veyroni mantlipärijaks.
Volkswageni disainijuht Walter de Silva on öelnud, et uus Bugatti mudel tuuakse avalikkuse ette selle aasta lõpus või 2016. aasta alguses ning see saab olema “tõeline kunst”.
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 9 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele