Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Burberry müügi kasv aeglustus
Modell esitlemas Burberry moemaja loomingut.Foto: EPA
Briti luksuskaupade valmistaja Burberry teatas täna, et müügi kasv peatus, kuna Aasias on nõudlus luksuskaupade järele vähenenud.
Burberry jaemüük esimeses kvartalis, mis lõppes 30. juunil, kasvas 6 protsenti. Eelmisel aastal samal ajal oli müügi kasv 12 protsenti. Burberry jaeketi käive kasvas 10%, 407 miljoni naelsterlingini (577 mln euroni).
Luksuskaupade müüja viitas müügi nõrgenemise põhjuseks
Aasiale ja eriti Hongkongile, mille luksusturg on muutunud keeruliseks.
Hiina valitsuse korruptsioonivastased meetmed on keelanud luksuskaupade kinkimise ning see on mõjutamas tervet sealselt luksusturgu.
Kuigi Aasias kogeb Burberry praegu müügi langust, näitasid Euroopa, Lähis-Ida, India ja Aafrika turud kasvu. Vaatamata sellele ootab Burberry tänavuseks majandusaastaks käibele kasvu, mis jääb alla 10 protsendi.
Burberry aktsia langes käibe tulemusele 2 protsenti.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.