• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,45
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,45
  • 14.01.16, 17:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PRFoodsi käive tõusis märkimisväärselt

PRFoods teatas oma 2015. aasta neljanda kvartali ja terve aasta tulemused, millest selgus, et ettevõtte käive ja eeldatavalt ka kasum tõusid märkimisväärselt.
PRFoodsi kalatooted.
  • PRFoodsi kalatooted.
  • Foto: Erik Prozes
PRFoodsi 2015. aasta neljanda kvartali käive kasvas eelneva aastaga võrreldes 19,8 protsenti 17,2 miljoni euroni. Terve aasta lõikes oli käive aga 50,3 miljonit eurot – võrreldes 2014. aastaga oli kasv 9,6 protsenti ehk 4,4 miljonit eurot.
2015. aasta eeldatav kulumieelne kasum (EBITDA) jääb ettevõtte teatel 3 miljoni euro suurusjärku. Võrreldes 2014. aastaga on see märkimisväärne kasv (EBITDA oli toona 0,4 miljonit).
„Neljanda kvartali müügitulemused olid erakordselt head. Tulemused kinnitavad, et PRFoodsi valitud strateegia kannab vilja,“ ütles ettevõtte juhatus börsiteates.

Artikkel jätkub pärast reklaami

PRFoods Create your own infographics
Ettevõtte suurim käivekasv tuli kuum- ja külmsuitsutatud toodetest, mille müük tõusis aastaga 12,2 protsenti. Kala ja kalafilee toodete müük kasvas 10,5 protsenti. Muude kalatoodete müük tegi 6,1 protsendi suuruse tõusu.
Hulgimüügi sektoris kasvas käive 38,5 protsenti ja jaeturu sektoris 8,9 protsenti. HoReCa sektoris kukkus käive 3,5 protsenti – languse põhjustas kahe põhitoote väljakukkumine tooteportfellist.
Sihtturgude lõikes kasvas käive aastaga Soomes 11,9 protsenti, aga langes Eestis 8,2 protsenti. Muude riikide käive tõusis 13,3 protsenti 1,2 miljoni euroni. Viimase aasta kogukäibest kõige suurem osa moodustas Soome (88 protsenti).
PRFoods on rahul ka kolmandas kvartalis Jaapanis alustatud koostööprojektidega – sinna müüdi 4. kvartali jooksul 0,4 miljoni euro eest vikerforelli marja.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele