• OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • 19.04.16, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pangateenused kolivad üha enam nutitelefonidesse

Eile avaldatud uuringu kohaselt eelistavad kliendid üha enam pangateenuste kasutamist läbi nutitelefonide. See annab hoogu juurde uute finantstehnoloogiat arendavate start-up ettevõtete tekkele.
Üha rohkem inimesi soovib pangateenuseid kasutada läbi oma nurtitelefonide.
  • Üha rohkem inimesi soovib pangateenuseid kasutada läbi oma nurtitelefonide. Foto: EPA
Ligi 90 protsenti uuringus osalenud pangajuhtidest leidis, et muutused, mis viivad pangandus- ja finantsteenused inimeste nutitelefonidesse, toimuvad ühe kiiremini.
Bank of America teatel suurenes mobiilsete pangakasutajate hulk möödunud aasta viimases kvartalis 4,8 protsendi võrra ning alanud aasta esimestel kuudel on asunud erinevaid pangandusega seotud mobiiliäppe tarbima ligi 19,6 miljonit klienti. Panga finantsdirektor Paul Donofrio sõnul on see suurim kvartaalne mobiilsete kasutajate lisandumine viimase kolme aasta jooksul.
JP Morgan Chase’i finantsteenuseid kasutavate mobiilsete klientide hulk kasvas eelmisel aastal 19 protsenti, jõudes 23,8 miljoni kliendini.
Nutiajastu tekitab aga olukorra, kus kliendid ei tarbi enam välja töötatud finantstehnoloogiaid. Uuringu kohaselt tundis nendega tehingute tegemise vastu huvi vähem kui 18 protsenti küsitletutest. Digitaalrevolutsiooniga kaasaminek ning süsteemide vastavasisuline uuendamine tähendaks aga pankadele lisakulusid.
Pangajuhtide hulk, kes uuringu põhjal oleks valmis muutustega kiirelt kaasa minema, jääb alla 13 protsendi. Seda põhjusel, et enamike pankade tehnoloogia ei ole edasise arengu ja sellega kaasneva vastuvõtmiseks valmis.
Mitmed pangad on asunud juba IT-osakondi tööjõuga täiendama, näiteks JPMorgani pressiesindaja sõnul asendatakse mitmeid kliendisuhtlusele orienteeritud töötajaid infotehnoloogiat tundvate arendajatega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.24, 08:00
Wallester ühendab jõud MTÜ-ga Naerata Ometi, et toetada abivajavaid Eesti peresid
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele