Tallinna Kaubamaja Grupp parandas teises kvartalis võrreldes eelmise aasta sama ajaga tulemusi, näitajad on positiivsed ka poolaasta lõikes.

- Tallinna Kaubamaja juht Raul Puusepp Foto: Andres Haabu
Tallinna Kaubamaja 2016. aasta teise kvartali käive oli 150,5 miljonit eurot, mis on 8 protsenti kõrgem kui eelmise aasta samal ajal. I poolaasta müügitulu oli seejuures 287,4 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2015. aasta esimese kuu kuuga 9,4 protsenti.
„Käibe kasv teises kvartalis ületas kogu Eesti jaemüügistatistika trendi, kvartali kokkuvõttes kasvas grupi kõikide segmentide müügitulu ja paranesid majandustulemusid,“ rõõmustas Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp. Ta lisas, et võimsaim kasv saavutati autokaubanduse segmendis, mida aitasid edasi uued KIA mudelid.
Ettevõte kasvatas teises kvartalis ka puhaskasumit, seda 45,3 protsenti, 8,6 miljoni euro võrra. Kontserni selle aasta esimese kuue kuu puhaskasum oli aga 8,4 miljonit eurot, mis on 76,4 protsenti kõrgem kui eelmise aasta samal ajal. „Puhaskasumit mõjutas dividendimakse, millelt selle aasta esimeses kvartalis maksti tulumaksu 5,2 miljonit eurot võrreldes eelmise aasta 3,9 miljoniga,“ tõi Puusepp välja.
Puusepa sõnul näitasid stabiilset müügi kasvu ja kasumi paranemist Tallinna Kaubamaja suurimad jaemüügisegmendid ehk Selverid ja Kaubamajad. „Nõudlikus turusituatsioonis tegutsev jalatsikaubandus jätkas valitud strateegia elluviimist,“ tõi ta näite. „Selle tulemusena jalatsimüük kasvas ning kahjum selles segmendis vähenes,“ rõõmustas Puusepp.
Lisaks on ettevõte suurendanud töötajate arvu. „See on põhjustatud uute kaupluste lisandumisest,“ selgitas Puusepp. „Palgakulusid on paisutanud töötajate suurenenud palgakulu, aga ka palgataseme kasvatamine sooviga veelgi oma positsiooni tööjõuturul tugevdada,“ rääkis ettevõtte juht ja lisas, et palgakulu kasvuga on suudetud hoida professionaalset ning koolitatud personali.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!