Kuigi analüütikute sõnul on globaalne nutitelefoniturg maha jahtumas ning kasv pigem kidur, näitab Hiina tehnoloogiaettevõte OPPO võimsat minekut.
- OPPO nutitelefon Foto: OPPO Instagram
OPPO müüs teises kvartalis 22,6 miljonit nutitelefoni, mis on võrreldes möödunud aasta sama perioodiga 136,6% suurune kasv. Seega on OPPO-l praegu globaalsel nutitelefoniturul 6,6% suurune turuosa. Ühtlasi on tegu maailmas suuruselt neljanda telefonimüüjaga, kes edestab muu hulgas nii Xiaomit kui Lenovot, kellele kuulub Motorola.
“Kliendid on meie jaoks väga olulised. Me kuulame oma kliente ning nende soove ning disainime vastavalt sellele ka oma tooted,” ütles OPPO Mobile Australia juht Michael Tran.
OPPO keskendub just kaameratehnoloogiale ning tahab nutitelefonidesse paigaldada parima võimaliku tehnoloogia. “Me tahame olla tuntud kui kaameratelefon,” märkis Tran.
Hoolimata suurest potentsiaalist on OPPO-l veel selliste suurte tegijateni nagu turuliider Samsung pikk maa minna. Viimane müüs teises kvartalis 77 miljonit nutitelefoni. Samsungil on praegu 22,4% suurune turuosa. Suuruselt teine turuosa on Apple’il (11,8%), järgneb Huawei (9,4%).
Globaalse nutitelefonituru kasv on aeglustunud. Uuringufirma IDC andmeil müüsid nutitelefonitootjad teises kvartalis 343,3 miljonit telefoni, mis on möödunud aasta sama ajaga võrreldes vaid 0,3 protsenti rohkem. Võrreldes selle aasta esimese kvartaliga kasvas müük aga 3,1% võrra.
Seotud lood
Miks väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted peaksid panustama rohkem innovatsiooni ja kuidas pank saab siin olla neile abiks, räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.