Rootsi päritolu muusikastriimimisteenus Spotify laieneb Jaapani turule, vahendab Bloomberg.
- Spotify Foto: Scanpix/Reuters
Jaapan on maailma suuruselt teine muusikaturg, mille aastaseks käibeks hinnatakse 300 miljardit jeeni ehk 2,95 miljardit dollarit. Muusikastriimimisteenused aga pole vähemalt seni väga suurt edu nautida saanud, kuna jaapanlased eelistavad jätkuvalt osta CDsid ning vinüülplaate.
Spotify juhi Daniel Eki sõnul on teenuse tasuline ehk reklaamivaba versioon saadaval 9,70 dollari suuruse kuumaksu eest, tasuta teenuse tarbijad peavad mõistagi leppima reklaamiga.
Spotify teatas sel kuul, et ületas viimaks 40 miljoni tasulise teenuse kasutaja piiri. Tasuta teenust kasutab hinnanguliselt 60 miljonit inimest. Lisaks on ettevõte teatanud, et soovib pidada läbirääkimisi mitme plaadikompaniiga ning loodab nende edule, kuna Spotifyl on plaan järgmise aasta lõpus börsile minna.
Seotud lood
FIDE kiir- ja välkmale maailmameistrivõistlused toimuvad 2024. aastal esmakordselt New Yorgis. 26. detsembril Wall Streetil algav suursündmus toob kokku maailma tippmaletajad ja rõhutab male sümbolväärtuseid – strateegiat ja riski –, mida seekord väljendatakse globaalse ärikeskuse südames.