Maailma ühe suurema mänguasjatootja Matteli tooted on sel aastal aktsionäridele toonud tõenäoliselt rohkem lõbu ja meelelahutust kui firma aktsia. Rida sündmusi on pannud investoreid pead kratsima ning nägemusi Barbie tootja tulevikust on mitu.

- Barbie bränd on mänguasjatootja Matteli üks suuremaid tuluallikaid.
 - Foto: EPA
 
Eelmise aasta paaril viimasel kuul oli teada, et Mattel otsib uut juhti ning tänavu jaanuaris teatatigi, et seniselt tegevjuhilt Christopher Sinclairilt haarab ohjad Google’i juhtkonna endine liige Margaret Georgiadis. Uudis võeti rõõmuga vastu ning aktsia kallines, sest investorite hinnangul on tehnoloogiasektoriga kursis oleva juhi valimine hea märk.
Seotud lood
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.