• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 16.05.18, 13:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

"Hiina Facebook" kasvab võimsalt

Hiina Facebookist nimetatud Tencent teatas oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Käivet aitas kergitada kiiresti kasvav mängude äri, vahendab CNBC.
Tencenti juht Ma Huateng
  • Tencenti juht Ma Huateng
  • Foto: EPA
Tencent on turuväärtuselt Aasia suuruselt teine ettevõte. Enne tulemuste teatamist oli Tencent surve all, sest investorid kartsid, et kasumimarginaalid on langenud ning kulud kasvavad.
Hiina tehnoloogiafirma tõestas aga vastupidist. Ettevõtte käive kasvas aastases võrdluses lausa 48 protsenti, 73,53 miljardi jüaanini (11,5 miljardit dollarit). Thomson Reutersi küsitletud analüütikud ootasid 71,04 miljardi jüaani suurust käivet.
Tencenti puhaskasum suurenes 61 protsenti, 23,29 miljardi jüaanini. Analüütikud ootasid 17,5 miljardist kasumit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tencentil on lisaks sotsiaalmeediale ka mitmeid teisi ärisid, kuhu hulka kuuluvad reklaamindus ja mängud. Ettevõte on Hiina suurima sõnumirakenduse WeChati omanik.
Mängude äri aitas ettevõtte käibekasvule suuresti kaasa. Nutitelefonidele mõeldud mängude käive kasvas 68 protsenti, 21,7 miljardi jüaanini. Arvutimängude käive jäi aastases võrdluses samaks, aga analüütikud ütlesid, et 2017. aasta esimese kvartaliga on tulemusi raske võrrelda.
Ettevõtte tütarfirmad on toonud turule väga edukaks saanud arvutimängud nagu „PlayerUnknown’s Battlegrounds“ (PUBG) ja „Fortnite“.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 26 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele