Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Apranga käibe kasv on olnud müügipinna kasvust kiirem
Leedu rõivamüüja Apranga teatas esmaspäeval, et maikuu müügikäive kasvas aastaga 4,7% ning esimese viie kuu käibe kasv on olnud 6,4%, võrreldes müügipinna 5,8% suuruse tõusuga.
Mais oli Apranga Groupi kuuluvate poodide müügikäive 20,6 miljonit eurot (koos käibemaksuga), mida oli 4,7% rohkem, kui aasta tagasi. Jaanuarist maini näitas Apranga 88,5 miljoni euro suurust jaemüügi käivet (koos käibemaksuga), mis tähendas 6,4% suurust aastapõhist kasvu.
Apranga Grupi müügitulu kerkis esimeses kvartalis 49,8 miljoni euroni, ületades mullust kvartalit 6,9 protsendi võrra, kahjumiks kujunes 0,78 miljonit eurot, teatas ettevõte börsile.
Moekaupade jaemüügiga tegeleva Apranga juhtkond otsustas teha aktsionäridele ettepaneku maksta 2018. aasta eest dividendi 13 senti aktsia kohta, teatas rõivafirma börsiteates.
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.