Hoolimata USA musta nimekirja sattumisest müüs Huawei esimesel poolaastal mühinal nutitelefone. Tulevikuprognoos oli telekomifirmal aga pessimistlike nootidega.

- Huawei pood Pekingis.
- Foto: Andy Wong
Huawei käive kasvas esimesel poolaastal 23%, 401 miljardile jüaanile ehk ca 52,3 miljardile eurole. Kuigi USA kehtestatud sanktsioonid tähendasid tagasilööke mitmel turul, aitas Huaweid koduturul Hiinas tabanud „patriotismimeeleolu“, mis tõi kaasa suuremad müüginumbrid, kirjutab heise.de.
Seotud lood
Jaekaubandus liigub üha enam digitaalsete lahenduste suunas, milles e-poed mängivad olulist rolli. „Ostu sooritamisel e-poest saavad otsustavaks, kui lihtsaks on tehtud kauba leidmine ja selle eest tasumine,“ rääkis SEB ärisegmendi müügijuht Riho Treumuth Äripäeva raadios.