McDonald’si strateegia läbib praegu suuri muutusi ning olgugi, et mõni aasta tagasi oli tarbijate teadlikkuse kasvu tõttu kehvem aeg, on suudetud madalseisust välja tulla.
Kuidas on läinud pikaajalisel investoril, kes paigutas oma raha McDonald’sisse 10 aastat tagasi? Selgub, et see oleks olnud hea otsus. 2009. aastal investeeritud 1000 dollarit oleks 20. septembri seisuga väärt enam kui 5000 dollarit, mis tähendab umbes 400protsendilist tootlust, selgub CNBC arvutustest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas saavad ettevõtted teha teadlasi kaasates hüppe uuele tasemele, sellest tuleb juttu värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates. Kogemuslugusid jagavad kosmosettevõte ja biopõhiste ehitusmaterjalide valmistaja.