McDonald’si strateegia läbib praegu suuri muutusi ning olgugi, et mõni aasta tagasi oli tarbijate teadlikkuse kasvu tõttu kehvem aeg, on suudetud madalseisust välja tulla.
Kuidas on läinud pikaajalisel investoril, kes paigutas oma raha McDonald’sisse 10 aastat tagasi? Selgub, et see oleks olnud hea otsus. 2009. aastal investeeritud 1000 dollarit oleks 20. septembri seisuga väärt enam kui 5000 dollarit, mis tähendab umbes 400protsendilist tootlust, selgub CNBC arvutustest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nõudlus innovaatiliste lahenduste järele on suurem kui kunagi varem. Ettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate ohtudega, alates lunavara rünnakutest kuni andmetöötluse geopoliitiliste aspektideni. Samuti tuleb sammu pidada võimsate tehnoloogiliste arengutega: kvantarvutid ning ettevõtte andmete ülesed otsingusüsteemid on vaid mõned neist.