Ajal, mil mitmed suurfirmad boikoteerivad Facebooki, otsustas ka Walt Disney oma reklaamimahtusid sotsiaalmeedia platvormil vähendada.

- Walt Disney vähendas Facebookist tellitava reklaami mahtu.
- Foto: EPA
Disney reklaamimahud Facebookis on võrreldes teistega niivõrd suured, et selle aasta esimeses pooles olid platvormil suurim reklaamiostja. Nüüd aga otsustati sarnaselt sadade teiste ettevõtetega, mille seas on ka näiteks Unilever, Starbucks, Ford ja Verizon, oma kulutusi Facebookis tellitavale reklaamile alla tõmmata.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Koroonakriisi edukalt üle elanud tehnoloogiasektori aktsiatel oli USA-s sünge börsinädal.
Krediidikindlustus aitab ettevõtetel oma müüki kasvatada kuni 30%, sest annab võimaluse maandada makseriske ja võtta ette julgeid ekspordiprojekte.