Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kas Tallink on pääsenud või siiski mitte?
Kui veel märtsis ehk koroonakriisi epitsentris lugesin Äripäevast, et Tallinkit võivad ohustada dividendikärbe ja pankrotioht, siis esimene on nüüdseks reaalsus, teises julgen aga kahelda ja olen optimistlikum.
Tallinki reisilaev Baltic Queen ootab Tallinn-Stockholm liinile naasmist, seni on laevafirma leidnud sellele teise rakenduse.
Foto: LIIS TREIMANN
Kõigest päev pärast pankrotiohtu näitavat uudist saabuski teade, et omanikutulust võin sel aastal suu puhtaks pühkida. Tunnustan igati seda otsust, sest see jätab Tallinkile manööverdamisruumi ning on üks võimalus, kuidas nina raskel ajal vee peal hoida. Seda, et Tallink oskab leida häid võimalusi, kinnitasid minu jaoks ka täna avaldatud teise kvartali majandustulemused.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.