Turundusguru: tarbijamängud on mõttetud

Ligi 20 aastat Turu-uuringute ASis töötanud Iivi Riivits-Arkonsuo rõhutab, et tarbijat ei tohi alahinnata.  Foto: Andras Kralla
Lennart Käämer • 17. november 2016 kell 7:30
Kasulik
Ainult tellijale

Inimestele ei meeldi kampaaniarallid ja tarbijamängud, ettevõtjad peaksid rohkem tähelepanu pöörama hoopis sellele, kuidas tarbija brändini jõuab, leiab tarbimisuuringute spetsialist Iivi Riivits-Arkonsuo.

„Võib öelda, et ajaga on tarbija läinud avatumaks ja teadlikumaks,“ ütles Turu-uuringute ASis alates 1997. aastast tarbimisuuringute juhina töötanud Riivits-Arkonsuo intervjuus Äripäevale. Ta on lähedalt näinud tarbija muutumist ning trende ja leiab, et uus suund tarbimises on elamusturundus, mis eeldab individuaalsemat lähenemist.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
    Hetkel kuum