Ligi 20 aastat Turu-uuringute ASis töötanud Iivi Riivits-Arkonsuo rõhutab, et tarbijat ei tohi alahinnata.  Foto: Andras Kralla
Lennart Käämer • 17. november 2016
Jaga lugu:
Kasulik
Ainult tellijale

Inimestele ei meeldi kampaaniarallid ja tarbijamängud, ettevõtjad peaksid rohkem tähelepanu pöörama hoopis sellele, kuidas tarbija brändini jõuab, leiab tarbimisuuringute spetsialist Iivi Riivits-Arkonsuo.

„Võib öelda, et ajaga on tarbija läinud avatumaks ja teadlikumaks,“ ütles Turu-uuringute ASis alates 1997. aastast tarbimisuuringute juhina töötanud Riivits-Arkonsuo intervjuus Äripäevale. Ta on lähedalt näinud tarbija muutumist ning trende ja leiab, et uus suund tarbimises on elamusturundus, mis eeldab individuaalsemat lähenemist.

Täispikkuses näevad seda lugu Äripäeva tellijad.

Oled tellija, kuid ei pääse lugema?Vaata siia

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt