Turundusguru: tarbijamängud on mõttetud

Ligi 20 aastat Turu-uuringute ASis töötanud Iivi Riivits-Arkonsuo rõhutab, et tarbijat ei tohi alahinnata.  Foto: Andras Kralla
Lennart Käämer • 17. november 2016
Jaga lugu:
Kasulik
Ainult tellijale

Inimestele ei meeldi kampaaniarallid ja tarbijamängud, ettevõtjad peaksid rohkem tähelepanu pöörama hoopis sellele, kuidas tarbija brändini jõuab, leiab tarbimisuuringute spetsialist Iivi Riivits-Arkonsuo.

„Võib öelda, et ajaga on tarbija läinud avatumaks ja teadlikumaks,“ ütles Turu-uuringute ASis alates 1997. aastast tarbimisuuringute juhina töötanud Riivits-Arkonsuo intervjuus Äripäevale. Ta on lähedalt näinud tarbija muutumist ning trende ja leiab, et uus suund tarbimises on elamusturundus, mis eeldab individuaalsemat lähenemist.

Telli Äripäev

Äripäeva tellijal on ligipääs:
Äripäeva raadio­saadetele
kõigile artiklitele ja TOPidele
investor Toomase nõuannetele
Äripäeva Infopanga hõbepaketile
Jaga lugu:
Hetkel kuum