• OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • 23.10.18, 09:57
Tähelepanu! Podcast on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti turundamise valud ja võlud

00:00
  • Uku NurkUku Nurk
Eesti turundamise valud ja võlud

Rääkisime brändist Eesti näitel. Stuudiokülalised on EASi turundusjuht Elina Vilja ja EASi ettevõtluse keskuse direktor Tanel Rebane. Eesti turundamine puudutab tegelikult kõiki eestlasi ja loomulikult ka kõiki Eesti ettevõtteid, kes tegelevad välisturgudel. Seetõttu on Brand Estonia väga oluline tööriist nii riigi kui ka ettevõtte tasandil. Mida arvatakse Eestist maailmas, millised on Brand Estonia sõnumid ja kas üldse saab brändingu abiga Eesti kuvandit muuta? Saadet juhib Uku Nurk.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele