Enda e-pood on kasulik brändi kuvandi ja kvaliteedi hoidmiseks

    Tänases saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" räägime kahe eriilmelise tootmisettevõttega, kes otsustasid avada enda e‑poe. Enda kogemustest ja väljakutsetest räägivad Orkla Eesti müügijuht Külli Kuldkepp ja Softrend müügijuht Kristiina Roberg.

    Orkla sai enda e‑poe valmis 3 päevaga ning Softrendil võttis e‑poe arendamine võttis aega tunduvalt kauem. Mõlemad avasid enda poe koroonapandeemia alguses umbes kolm aastat tagasi. Saates räägivad, enda e‑poe ehitamisest, väljakutsetest, toodete komplekteerimisest ning ka sellest, miks on mõistlik tooteid müüa just enda e‑poes mitte kellegi teise platvormil.

    Saates tuleb juttu ka sellest, kuidas nad ennast turundavad, kampaaniaid korraldavad ning milliseid tooteid enim ostetakse.

    Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.

    Saadet toetab DPD Eesti.

    Foto: Softrend müügijuht Kristiina Roberg, saatejuht Art Lukas ja Orkla Eesti müügijuht Külli Kuldkepp. Autor: Äripäev

    • E-kaubanduse areng ja tulevik
    • 18.04.2023
    KIIRUS:
    Enda e-pood on kasulik brändi kuvandi ja kvaliteedi hoidmiseks
  • Hetkel kuum