• OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • 04.09.19, 11:09
Tähelepanu! Podcast on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Eesti toidutööstus kliendi end reklaamima meelitas?

00:00
  • Rivo SarapikRivo Sarapik
Kuidas Eesti toidutööstus kliendi end reklaamima meelitas?

Äripäeva edetabeleid kajastava saatesarja esimeses saates on fookuses toidutööstus.

Kuidas konkurentidest kiiremini kasvada, kliendid oma ettevõtet reklaamima panna ja megatrende ära kasutada, sellest räägib saates Äripäeva Toidutööstuse TOPis kiirelt käivet ja kasumit kasvatab Bon Soya arendus- ja ekspordijuht Karin Miller. Ettevõtte turundustööle aitavad kaasa kliendid, mis toodangut nõutavad ning seda ka reklaamivad.

Mida saab välja lugeda Eesti toidutööstuste majandustulemustest ja mis on sealt puudu, sellest räägib KPMG Baltics partner Hanno Lindpere.

Saatejuht on Rivo Sarapik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele