• Jaga lugu:

    Kuidas Eesti toidutööstus kliendi end reklaamima meelitas?

    Äripäeva edetabeleid kajastava saatesarja esimeses saates on fookuses toidutööstus. Kuidas konkurentidest kiiremini kasvada, kliendid oma ettevõtet reklaamima panna ja megatrende ära kasutada, sellest räägib saates Äripäeva Toidutööstuse TOPis kiirelt käivet ja kasumit kasvatab Bon Soya arendus- ja ekspordijuht Karin Miller. Ettevõtte turundustööle aitavad kaasa kliendid, mis toodangut nõutavad ning seda ka reklaamivad. Mida saab välja lugeda Eesti toidutööstuste majandustulemustest ja mis on sealt puudu, sellest räägib KPMG Baltics partner Hanno Lindpere. Saatejuht on Rivo Sarapik.
    • Äripäeva TOP
    • 04.09.2019
    • KIIRUS:
    Kuidas Eesti toidutööstus kliendi end reklaamima meelitas?
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.