Kuidas Eesti toidutööstus kliendi end reklaamima meelitas?

    Äripäeva edetabeleid kajastava saatesarja esimeses saates on fookuses toidutööstus. Kuidas konkurentidest kiiremini kasvada, kliendid oma ettevõtet reklaamima panna ja megatrende ära kasutada, sellest räägib saates Äripäeva Toidutööstuse TOPis kiirelt käivet ja kasumit kasvatab Bon Soya arendus- ja ekspordijuht Karin Miller. Ettevõtte turundustööle aitavad kaasa kliendid, mis toodangut nõutavad ning seda ka reklaamivad. Mida saab välja lugeda Eesti toidutööstuste majandustulemustest ja mis on sealt puudu, sellest räägib KPMG Baltics partner Hanno Lindpere. Saatejuht on Rivo Sarapik.
    • Äripäeva TOP
    • 04.09.2019
    KIIRUS:
    Kuidas Eesti toidutööstus kliendi end reklaamima meelitas?
  • Hetkel kuum