• Jaga lugu:

    Osav digireklaam arvestab ka põua ja pakasega

    Seekordses Äripäeva Raadio saates "Digiturunduse praktikum" tuleb juttu kampaaniatest, mis arvestavad reklaami kuvamisel ka ilmaga ehk pakasega pakutakse kasukat ja päikesega lühikesi pükse. Saates on külas digiturundusagentuuri ADM tegevjuht Riho Pihelpuu ja digimeedia ärisuuna juht Ailar Jüriado, kellega tuleb juttu parimatest digiturunduse projektidest ja turunduse automatiseerimisest. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
    • Digiturunduse praktikum
    • 27.12.2019
    • KIIRUS:
    Osav digireklaam arvestab ka põua ja pakasega
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.