• OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,8
  • OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,8
  • 13.04.23, 11:00

Parima äriklienditeeninduse alus on kliendikeskne mõtteviis

00:00
  • Sigrid HiisSigrid Hiis
Parima äriklienditeeninduse alus on kliendikeskne mõtteviis

Kuidas läheb maailma suurimal kodulelektroonika kauplusteketil Expert, mida hindab eestlane koju või kontorisse uut tehnikat valides ning milliseid lahendusi pakub Expert Eesti ärikliendile, räägime saates Expert Eesti turundusjuhi Laura Laanjärve ja hulgimüügijuhi Riina Neemega. 

Samuti arutleme saates, mis on parima äriklienditeeninduse aluseks ning kuidas Expert  klienditeekonda planeerides on arvesse võtnud nii era- kui ärikliendi jaoks üha kasvava olulisusega märksõnu: kiirus ja mugavus.

Ka tuleb juttu, kuidas on koduelektroonika valdkond viimaste aastate jooksul muutunud ning milliseid lahendusi on oodata tulevikus. 

Saadet juhib Sigrid Hiis. 

Foto: erakogu. 

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele