Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nipid, kuidas klient ostma meelitada
Shop Concept juht Raimond Lind ja Baltika Monton ja Mosaic Visual Merchandiser Helen Kikkas-TikkerpeFoto: Andras Kralla
Seekordes saates "Äripäeva fookuses" tuleb juttu kaupade väljapanekust, proovikabiinidest, vaateakendest ja sellest, mis meelitab kliente kauplusesse.
Baltika Monton ja Mosaic Visual Merchandiser Helen Kikas-Tikerpe räägib enda kogemusest, mis on vaateakende kujundamisel oluline, kuidas nad erinevate brändide kaupade väljapanekut planeerivad ja kuidas klienti kaupluses juhendada läbi kauba paigutuse ja valgustuse. Saatejuht on Shop Concept juht Raimond Lind.