• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,49%45 526,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,49%45 526,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 07.01.19, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas saada tähelepanu, kui „peavoolumeedia“ sind ignoreerib?

Tähelepanu võitmine on tänapäeva infoülekülluse ajastul suurim väljakutse. Saade on salvestatud Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsil, mis annab ideid ja inspiratsiooni selle kohta, kuidas kommunikeerida nii, et Sind tähele pandaks.
Urmas Espenbergi ettekanne kannab pealkirja „Kuidas saada tähelepanu, kui „peavoolumeedia“ sind ignoreerib?“.
  • Urmas Espenbergi ettekanne kannab pealkirja „Kuidas saada tähelepanu, kui „peavoolumeedia“ sind ignoreerib?“.
  • Foto: Postimees/Scanpix
Urmas Espenberg on EKRE poliitiline nõunik. Tema ettekanne kannab pealkirja „Kuidas saada tähelepanu, kui „peavoolumeedia“ sind ignoreerib?“.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele