Peter Vesterbacka Tallinna ja Helsingi vahele kavandatav tunnel Tallinki, Infortari ja linna koostöös valmivat linnahalli projekti ega nendesse tehtud investeeringuid ei ohusta, kinnitasid osapooled.

- Tallinki juht Paavo Nõgene ja Tallinna linnapea Mihhail Kõlvart kui linnahalli projekti tulevased eestvedajad arutasid Äripäeva raadio saates "Kuum tool" samuti sadamapiirkonda panustava Porto Franco juhi Rauno Tederiga piirkonna tuleviku üle.
- Foto: Liis Treimann
„Paneme numbrid ikka konteksti, räägitakse, et tunneli ehitamine maksab 16 miljardit eurot,“ viitas Tallink Grupi juht Paavo Nõgene Äripäeva raadio saates „Kuum tool“ sellele, et raha kokkusaamine konkureeriva transpordiviisi loomiseks Tallinna ja Helsingi vahele pole lihtne. „Kui see isegi valmis saab, siis peaks riik seda tunnelit 250 miljoni euroga aastas doteerima,“ lisas Nõgene.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Seoses süngete pilvede ilmumisega oma kahe investeeringu Tallinki ja Tallinna Sadama kohale tegin selgeks, et vähemalt ühel juhul on hirmul suured silmad.
Rahvusvaheliste indeksite järgi vabaduselt maailma esirinnas sammuv Eesti seisab tõsiste väljakutsete ees: kätte võidetud vabaduste ja demokraatia eest tuleb seista iga päev. Võti pole mitte valitsuse varnas, vaid iga kodaniku enda taskus, tõdevad endine riigipea Kersti Kaljulaid ja advokaadibüroo Sorainen partner Allar Jõks saates „Soraineni sagedus“.