Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Parim roheidee sündis omast vajadusest ning teaduspõhiselt
Roheideede lahenduste konkursi Negavatt ja 10 000 eurot võitis kohalikust toorainest valmistatava taimse piima tootja Eimu.
Negavatt on Keskkonnainvesteeringute Keskuse ja Keskkonnaministeeriumi ellu kutsutud 18-30-aastastele noortele mõeldud roheideede konkurss, et innustada noori maailma paremaks muutma.
Foto: Negavatt
Neljapäevases hommikuprogrammis vestlesime Eimu juhi Maria Solei Järveti ja turunduse eest vastutava Kätriin Helena Huttuneniga sellest, mis plaanid edasi on. "Ettevõtlus on raske, kuid on seda väärt," rääkis Huttunen.
Enamik ettevõtteid väidab, et nad on usaldusväärsed. Aga kes seda kinnitab? Alates 2025. aastast ei pea selle eest muretsema ainult ettevõte ise – nüüd kinnitab seda ka Äripäev.