Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Jutud lavalt: autode väljasuremine ja kuidas valida õiget juhti
Eesti tootmis- ja arendusettevõttel Comodule on pärast gaselliks ehk kiirelt kasvavaks ettevõtteks saamist olnud edukas aasta, kus on jõutud lavatagusest avalikkuse ette.
Kevadel tutvustatud tõukerattad brändinimega Tuul võistlevad kohalikul tasandil tuliselt teise kodumaise idufirma Boltiga. Firma sõnul on Tuule puhul tegemist maailma esimese väljaspool Hiina Rahvavabariiki toodetud ja arendatud elektrilise tõukerattaga. Põhiäri on seni olnud aga see, et ühendatakse elektrisõidukeid internetti, nii tõuke- kui jalgrattaid.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.