Enamik elust, ja seda ka ärilises mõttes, on oma kompsud kokku pakkinud ning sotsiaalmeediasse kolinud. Tegemist pole küll uue uudisega, ent ometi võib igal teisel sotsiaalmeedia sammul otsa koperdada rabedale kampaaniale, mis parimal juhul ei tee kaupmehele lihtsalt au.

- Kuidas luua sellist sisu, mis köidab, on sotsiaalmeedia puhul üks põhilisi küsimusi.
- Foto: Unsplash
Kuidas sisust ja konkurentidest pungil sotsiaalmeedia oma äri kasuks tööle panna, sellest räägivad saates „Juhtimislabor“ vabakutseline copywriter Rait Milistver ja Cityconi turundusjuht Helina Leif. Mõlemad väidavad justkui ühest suust, et bränd peab olema inimlik ning sisu köitev. Alles seejärel võib kaupmees loota, et tal õnnestub luua päriselt suhelda sooviv kogukond, kes ühel imelisel hetkel on ehk nõus ka brändisaadiku sussid jalga libistama.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Turvasüsteemide töökindlus sõltub üha enam sellest, kui kiire ja kvaliteetne on võrguühendus ja kui hästi on ettevõtte läbi mõelnud oma tehnoloogilised lahendused. G4S otsustas, et IT-probleemide lahendamise asemel tahavad nad keskenduda äri arendamisele, mis muu hulgas päästaks iganädalaselt ka inimeste elusid.