• OMX Baltic−0,29%293,44
  • OMX Riga−0,44%912,34
  • OMX Tallinn−0,69%1 964,67
  • OMX Vilnius−0,36%1 229,43
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,27%9 220,8
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,41
  • OMX Baltic−0,29%293,44
  • OMX Riga−0,44%912,34
  • OMX Tallinn−0,69%1 964,67
  • OMX Vilnius−0,36%1 229,43
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,27%9 220,8
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,41
  • 18.11.20, 17:08

Turundus on surnud, elagu turundus!

Enamik elust, ja seda ka ärilises mõttes, on oma kompsud kokku pakkinud ning sotsiaalmeediasse kolinud. Tegemist pole küll uue uudisega, ent ometi võib igal teisel sotsiaalmeedia sammul otsa koperdada rabedale kampaaniale, mis parimal juhul ei tee kaupmehele lihtsalt au.
Kuidas luua sellist sisu, mis köidab, on sotsiaalmeedia puhul üks põhilisi küsimusi.
  • Kuidas luua sellist sisu, mis köidab, on sotsiaalmeedia puhul üks põhilisi küsimusi.
  • Foto: Unsplash
Kuidas sisust ja konkurentidest pungil sotsiaalmeedia oma äri kasuks tööle panna, sellest räägivad saates „Juhtimislabor“ vabakutseline copywriter Rait Milistver ja Cityconi turundusjuht Helina Leif. Mõlemad väidavad justkui ühest suust, et bränd peab olema inimlik ning sisu köitev. Alles seejärel võib kaupmees loota, et tal õnnestub luua päriselt suhelda sooviv kogukond, kes ühel imelisel hetkel on ehk nõus ka brändisaadiku sussid jalga libistama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.09.25, 13:25
Dubai tuleb Tallinna: kohtumine DAMACi ja Dubai kinnisvaraturu tipptegijatega
27. septembril toimub Tallinnas eksklusiivne kinnisvarainvestoritele suunatud kohtumine, kus osalevad Dubai suurima erakinnisvaraarendaja DAMAC Properties esindajad.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele