• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,21%44 809,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,62
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,21%44 809,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,62
  • 06.11.20, 15:00

Advokaat büroo partneriks saamisest: naised kaaluvad, kas see on seda väärt

Äripäeva raadio värskes saatesarjas “Edukad naised” rääkis advokaadibüroo Walless (end Derling Primus) partner ja juht Piret Blankin, et naistest ei saa sageli õigusbüroode partnereid, sest see nõuab liiga palju ohvreid.
Advokaadibüroo Wallessi partner ja vandeadvokaat Piret Blankini arvates loobuvad naisadvokaadid büroodes partneriks saamisest, sest sel on liiga kõrge hind.
  • Advokaadibüroo Wallessi partner ja vandeadvokaat Piret Blankini arvates loobuvad naisadvokaadid büroodes partneriks saamisest, sest sel on liiga kõrge hind.
  • Foto: Andras Kralla
“Naised on oluliselt vastutustundlikumad. Nad küsivad, kas iga ohver, mida nad oma eraelu, perekonna ja vaba aja arvel teevad, on seda ikka väärt,” ütles Blankin. Ta lisas, et naistel on vähem motivatsiooni saada partneriks, kui nad näevad, mis on selle hind. Tema sõnul nõuab advokaadibüroo partneriks olemine märksa suuremat ajalist panust ja pühendumist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.09.25, 11:26
Tervisekindlustus annab tööandjale kätte trumpkaardi
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele