• OMX Baltic−0,25%292,38
  • OMX Riga−0,21%912,55
  • OMX Tallinn−0,26%1 901,09
  • OMX Vilnius−0,05%1 261,23
  • S&P 5000,00%6 735,35
  • DOW 300,47%46 924,74
  • Nasdaq −0,16%22 953,67
  • FTSE 1000,25%9 426,99
  • Nikkei 2250,27%49 316,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,42
  • OMX Baltic−0,25%292,38
  • OMX Riga−0,21%912,55
  • OMX Tallinn−0,26%1 901,09
  • OMX Vilnius−0,05%1 261,23
  • S&P 5000,00%6 735,35
  • DOW 300,47%46 924,74
  • Nasdaq −0,16%22 953,67
  • FTSE 1000,25%9 426,99
  • Nikkei 2250,27%49 316,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,42
  • 06.04.21, 14:00

Millised ootused on äriklienditeeninduses?

Saate "Digipööre kaubanduses ja tööstuses" külalisteks on Columbus Eesti e-kaubanduse juht Mikk Maiste ja ASi Standard arendusjuht Vegerd Veskimägi. Räägime sellest, et me oleme harjunud teadma minuti täpsusega, millal meie toit Woltiga saabub – kas samad ootused kanduvad ka ärikliendi teenindamisele?
Columbus Eesti e-kaubanduse juht Mikk Maiste (paremal all) ja AS-i Standard arendusjuht Vegerd Veskimägi ning saatejuht Hando Sinisalu.
  • Columbus Eesti e-kaubanduse juht Mikk Maiste (paremal all) ja AS-i Standard arendusjuht Vegerd Veskimägi ning saatejuht Hando Sinisalu.
  • Foto: Äripäev
Millise protsessi digitaliseerimist vajaks Standard kõige rohkem ja millised on peamised takistused sellel teekonnal? Kuidas võtta maha kliendi ärevust? Millised on kiired lahendused oma kliendikogemuse ja -teenindamise lahendamiseks ja mille poole peaks pikemas perspektiivis vaatama?
Saatejuht on Hando Sinisalu.
Kuula saadet siit:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Millised ootused on äriklienditeeninduses?
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele