• OMX Baltic−0,37%307,15
  • OMX Riga−0,29%891,63
  • OMX Tallinn−0,39%2 086,95
  • OMX Vilnius−0,13%1 201,24
  • S&P 5000,22%6 051,84
  • DOW 300,55%43 104,58
  • Nasdaq 0,14%19 742,27
  • FTSE 1000,13%8 864,35
  • Nikkei 2250,55%38 421,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,39
  • OMX Baltic−0,37%307,15
  • OMX Riga−0,29%891,63
  • OMX Tallinn−0,39%2 086,95
  • OMX Vilnius−0,13%1 201,24
  • S&P 5000,22%6 051,84
  • DOW 300,55%43 104,58
  • Nasdaq 0,14%19 742,27
  • FTSE 1000,13%8 864,35
  • Nikkei 2250,55%38 421,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,39
  • 09.08.21, 09:11

Nordeconi juht: oleme suunatud kasvule

Kuigi hiljuti tulemused avaldanud börsifirma Nordecon valmistas investoritele pettumuse ja aktsia hind langes, näeb ehitusfirma juht Gerd Müller ka positiivset.
Nordeconi juht Gerd Müller.
  • Nordeconi juht Gerd Müller.
  • Foto: Liis Treimann
Müller rääkis Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis, et oodatust kehvemad tulemused tulenesid sisendhindade kiirest kasvust. Samas toonitas ettevõtte juht, et Nordecon ei ole rekordmahtudest kõrvale kaldunud ka koroonakriisis. "Oleme suunatud kasvule," märkis ta.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 06.08.21, 12:48
Nordecon valmistas investoritele pettumuse
Aktsia kukub mühinal
Nordeconi tulemused valmistasid turuosalistele pettumuse ning ettevõtte aktsia on täna odavnenud ligi 7 protsenti.
Börsiuudised
  • 05.08.21, 14:37
Nordecon kukkus kahjumisse
Käive kukub samuti
Sisendhindade tõus, tarneprobleemid ning suured ühekordsed kulud viisid Nordeconi teises kvartalis kahjumisse. Ka käive vähenes märgatavalt, selgub börsiteatest.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele