Pöörane hinnatõus: kas neljarajalised maanteed ja Rail Baltica ikka tulevad?
RB Raili Eesti filiaali juht Priit SaukFoto: Raul Mee
Riigi põhimaanteede neljarajaliseks ehitamiseks vajame senisest oluliselt rohkem raha, ent nii eurorahastus kui riigieelarveline raha ähvardavad lähiaastatel hoopis väheneda, tõdetakse värskes raadiosaates "Eetris on ehitusuudised".
Saates räägimegi riigi põhimaanteede ehitusprojektidest ning ka Rail Baltica ehitusest ja küsime, kuidas hinnata tehtud töid ning kuidas tagada järgnevate projektide kvaliteetne ja õigeaegne valmimine kiire hinnatõusu tingimustes.
Kas ehitushankeid ähvardab kiire hinnatõusu tõttu ebaõnnestumine, sellest räägivad saates endine maanteeameti juht, tänane RB Raili Eesti filiaali juht Priit Sauk ning transpordiameti taristu haldamise teenistuse direktorit Raido Randmaa.
Uurime, mis on tänaseks saanud ka endise rahandusministri Martin Helme plaanist kasutada Tallinna–Pärnu–Ikla maanteel PPP-projekti ning kui palju kulub tervikuna aega, et ühe teelõigu ehitamise plaanist jõuda kopa maasse löömiseni. Rail Balticu ehitamise juures ei saa mööda tõsiasjast, et 900 km kiirraudtee korraga ehitamise võimekust Euroopas ei ole, seega tuleb ehitada etappide kaupa.
Kuula saadet siit:
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.