Tele2 on väga tugevalt ette võtnud oma teeninduskultuuri ning püstitanud ambitsioonika eesmärgi – saada parimaks teenindusettevõtteks Eestis. Millised on Tele2 viis väärtustega põimitud teeninduspõhimõtet, millest igapäevatöös lähtutakse, räägivad Äripäeva raadio karjääriteemalises saates chief happiness officer Sirli Seliov, teenindusguru Helena Viiroja ja juhtkonna praktikant Liisi Siil.
- Saate "Minu karjäär" külalised chief happiness officer Sirli Seliov (vasakul), juhtkonna praktikant Liisi Siil ja teenindusguru Helena Viiroja. Foto: Äripäev
Üheks alustalaks on näiteks wow-teenindus, mida teenindusguru Helena sõnul veel defineeritud pole. Mida see aga tähendab, kes wow-teenindust maailma mastaabis veel praktiseerib ja milliseid toredaid olukordi see Tele2s on esile kutsunud, kuuleb lähemalt saates.
Lisaks teeninduspõhimõtetele tuleb saates ka teemaks, kuidas viiakse Tele2s läbi väärtuspõhist värbamist, mis kuulub väärtuspaketti ja kuidas töötajate arengut toetatakse. Juhtkonna praktikant Liisi räägib, kuidas tema Tele2 jõudis ning miks just selle ettevõtte ja praktikaprogrammi kasuks otsustas.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula siit:
Tele2 pöörab oma töötajad wow-teeninduse usku
Seotud lood
Ettemaksed on tehingute tegemisel tavalised, kuid samas kaasnevad nendega alati ka riskid. Pole just harvad olukorrad, kus tarnija ei suuda finantsraskuste või tarneahela häirete tõttu tellimust täita, misjärel võivad ettevõtted oma rahast ilma jääda. Balti riikides tegutsev krediidikindlustusmaakler Credeo pakub koostöös Allianz Trade’iga, üleilmse juhtivettevõttega krediidikindlustuse valdkonnas, ettemaksete kindlustamise teenust, mis pakub lisakaitset just selliste olukordade puhul.