• Jaga lugu:

    Energiatõhusatele elektritõstukitele üleminek võib osutuda väga kulukaks

    Tõstukite laadimine.Foto: Toyota forklifts

    Ehkki moodsad liitium-ioonakudega elektritõstukid on olemuselt säästlikumad ja kallineva elektrihinna taustal mõistlik investeering, toob see paljudel juhtudel aga kaasa probleeme, mida sageli pole isegi raha eest võimalik lahendada.

    Võrreldes ladudes enamlevinud pliiakudega elektritõstukitega on uued liitium-ioonakudega tõstukid energiatõhusamad, tahavad nad laadimisel korraga kordades suuremat elektrivõimsust, nentis „Ärikliendid roolis“ saates Toyota Material Handling Baltic Eesti teenindusjuht Fred Märtsoo.
    „Esiteks peavad paljud ettevõtted hakkama juurde ostma ampreid ja vahetama välja juhtmestiku, kuid sageli ei aita isegi see, sest hooneni ei pruugi alajaamast piisavalt jämedat juhet tulla. Tagatipuks on tulnud ette olukordi, et ka alajaamal pole piisavalt võimsust kui naaberettevõte otsustab sama investeeringu teha,“ lausus Märtsoo.
    Sama tõdes ka teine saatekülaline, Via 3L juhatuse esimees Rainer Rohtla, kes ei saa oma ettevõtte 60 elektritõstukit täies mahus liitium-ioonakudele üle viia. „Kui me tahaks kõik tõstukid uute vastu välja vahetada, peaksime mitmekordistama oma elektrivõimsust ja selle tegemisel näitavad arvutused, et tegemist oleks kolossaalsete numbritega,“ nentis Rohtla.
    Kuidas laondusettevõtted aina kallineva elektrihinna taustal rohepöördega hakkama võiks saata, sellest saates Fred Märtsoo ja Rainer Rohtla arutlevadki. Juttu juhib logistikauudised.ee teemaveebi juht Tõnu Tramm.
    Saadet toetab Neste Eesti.
    Kuula saadet siit:
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Dow ja S&P 500 tõusid uute rekorditeni
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.