Kliendid ootavad, et teenindajad oleksid eksperdid kõikide ettevõtte pakutud teenuste ja toodete osas, rääkis Elisa erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann.

- Elisa Eesti erakliendiüksuse juhi Mailiis Ploomanni esinemine turunduskonverentsil Password 2022.
- Foto: Raul Mee
„See ei ole võimalik. See on ebainimlik,“ lisas ta. Ploomann ütleski, et ootused klienditeenindusele on ammu muutunud juba ebainimlikuks. Samas rääkiski ta, et inimesed ei taha teha robotite tööd ning paljuski on praegust tööd võimalik automatiseerida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva maailm muutub kiiresti ja sellega koos kasvab vajadus elukestva õppe järele. Üks paindlik ja praktiline võimalus end täiendada või koguni karjääri muuta, on mikrokraadiõpe. Tallinna Ülikooli arendusprorektor Katrin Saks rääkis Äripäeva raadios mikrokraadiõpe võimalustest ja olemusest ning miks peaks iga töötaja, tööandja ja õppimishuviline sellest rohkem teadma.