• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,58%37 366,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,15
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,58%37 366,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,15
  • 15.08.23, 08:39

Millised on teeninduse väljakutsed erinevates sektorites?

Millised on Tallinki, maksu- ja tolliameti ning Südameapteegi teeninduse põhimõtted ning kuidas proovikivid valdkonniti erinevad, saab kuulata värskest Äripäeva raadio saatest "Teeninduse teejuht".
Tallinki personali- ja kliendikogemuse juht Age Vanajuur (vasakul), saatejuht Keit Ausner, MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa ning Südameapteegi teenindusjuht Kadri Villemson.
  • Tallinki personali- ja kliendikogemuse juht Age Vanajuur (vasakul), saatejuht Keit Ausner, MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa ning Südameapteegi teenindusjuht Kadri Villemson.
  • Foto: Äripäev
Stuudiokülalisteks on Tallinki personali- ja kliendikogemuse juht Age Vanajuur, MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa ning Südameapteegi teenindusjuht Kadri Villemson.
Vanajuur jagab mõtteid reisilaeva klienditeeninduse suurimatest väljakutsetest ning räägib, kuidas Tallinkis pea 500 inimese värbamine käis. Lisaks selgitab ta põhimõtteid, mis aitavad selliste mahtude juures teeninduse kvaliteeti kõrgel tasemel hoida.
Kullamaa käsitleb klienditeeninduse väljakutseid riigiasutustes. Ühtlasi jagab ta MTA väljavaateid teeninduse digitaliseerimisel ning tutvustab andmete analüüsi kasutamist klienditeeninduse parandamiseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Villemson toob välja apteegisektori eripärad ja arutleb, milline saab olema klienditeeninduse tulevik arvestades apteegisektori visiooni aastaks 2030, ning apteekrite panust üldisesse tervishoiusüsteemi.
Saadet juhib Keit Ausner.
Millised on teeninduse väljakutsed erinevates sektorites?
00:00

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele