• OMX Baltic−0,55%302,23
  • OMX Riga−0,27%868,55
  • OMX Tallinn−0,16%1 984,68
  • OMX Vilnius0,33%1 196,05
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,51%8 575,38
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,21
  • OMX Baltic−0,55%302,23
  • OMX Riga−0,27%868,55
  • OMX Tallinn−0,16%1 984,68
  • OMX Vilnius0,33%1 196,05
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,51%8 575,38
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,21
  • 22.05.23, 14:00

Rain Tunger: teeninduse parandamine ei nõua tohutuid investeeringuid, alustage 4 põhitõest

Teeninduskultuur võib saada ettevõtte jaoks saatuslikuks, kuna see kujundab klientide arvamust ja mõjutab otseselt nii ettevõtte mainet kui käivet.
Saatejuht Keit Ausner ja teenindusekspert Rain Tunger.
  • Saatejuht Keit Ausner ja teenindusekspert Rain Tunger.
  • Foto: Äripäev
Aastatepikkuse kogemusega teenindusekspert Rain Tunger jagab saates „Teeninduse teejuht“ praktilisi soovitusi, kuidas juhid saavad oma rolli täites luua inspireeriva ja toetava töökeskkonna, mis soodustab suurepärase teeninduskultuuri kasvu.
Tunger tõdeb, et teeninduskultuuri arendamine ei ole alati rahaliselt kulukas, kui seda õigesti teha ja järgida näiteks suurepärase teeninduse 4 alustala.
Saadet juhib Keit Ausner.
Rain Tunger: teeninduse parandamine ei nõua tohutuid investeeringuid, alustage neljast põhitõest
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele