• OMX Baltic0,06%296,36
  • OMX Riga−0,29%916,96
  • OMX Tallinn0,09%2 021,13
  • OMX Vilnius−0,06%1 224,93
  • S&P 500−0,64%6 460,26
  • DOW 30−0,2%45 544,88
  • Nasdaq −1,15%21 455,55
  • FTSE 100−0,32%9 187,34
  • Nikkei 225−0,26%42 718,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • OMX Baltic0,06%296,36
  • OMX Riga−0,29%916,96
  • OMX Tallinn0,09%2 021,13
  • OMX Vilnius−0,06%1 224,93
  • S&P 500−0,64%6 460,26
  • DOW 30−0,2%45 544,88
  • Nasdaq −1,15%21 455,55
  • FTSE 100−0,32%9 187,34
  • Nikkei 225−0,26%42 718,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • 10.11.23, 10:31

Varude Keskuse juht loodab, et Pakrineeme sadamasse ujuvterminali tooma ei pea

Pakrineeme sadam on alates talvest valmis veeldatud maagaasi ujuvterminali küll vastu võtma, kuid tegelikult peaks Eesti LNG-terminalita hakkama saama, rääkis Eesti Varude Keskuse juhatuse esimees Ando Leppiman.
Eesti Varude Keskuse juhatuse esimees Ando Leppiman
  • Eesti Varude Keskuse juhatuse esimees Ando Leppiman
  • Foto: Andras Kralla
“Riigi gaasi varustuskindluse või energiajulgeoleku vaates on pigem hea, kui me seal ujuvterminali ei näe. See tähendab seda, et turg toimib sellisel viisil, nagu ta tänasel päeval peabki toimima,” rääkis Leppiman ja viitas, et Eestil on varud Lätis ja Leedus ning kui Soome gaasitoru saab korda, on võimalik ka põhjanaabrite juurest gaasi tuua.

Seotud lood

Saated
  • 11.10.23, 14:28
Kõik sõltub ühendusest Lätiga: katkestuse korral oleme kahe päevaga gaasita
Eestis tegutsevad energiakauplejad ei ole ühel meelel, kui suur on risk, et Soome kõrval võib katkeda ka meie gaasiühendus Lätiga, küll aga on selge, et Balticconnectori rikke järel sõltub Eesti gaasivarustus nüüd täielikult vaid ühendusest lõunanaabriga.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.08.25, 12:24
Autode tellimine Euroopast: miks see on 2025. aastal mõistlik valik ja kuidas teha tark otsus
Autode tellimine Euroopast on viimastel aastatel jõudsalt kasvanud. Põhjuseid on mitmeid: ostukäitumine on liikunud alates Covid-19 pandeemiast veebi, autot ei pea kohapeal otsimas käima, suurem mudelite ja varustusevalik ning nõudlus-pakkumus suhtest tulenevalt parem hinnatase. Ka Eesti maksukeskkond (CO₂-põhine automaks) suunab ostuotsuseid teadlikumaks – pelgalt ostuhinnast enam ei piisa, vaid vaadata tuleb kogukulu (TCO).

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele