Coop Panga masinõppe ekspert: tahame, et klient saaks suhelda inimesega
Coop Panga krediidiriski modelleerija Stein-Marten Pool ütles Äripäeva raadio hommikuprogrammi intervjuus, et nende pangas tehisaru lähiajal kindlasti otsustamist üle ei võta.
Coop Panga masinõppe ekspert: tahame, et klient saaks suhelda inimesega Foto: Liis Treimann
Kui hiljuti sõnas Läti finantsteenuste pakkuja DelfinGrupi innovatsioonijuht ja juhatuse liige Nauris Bloks, et 95 laenuotsustest teeb DelfinGroupis tehisaru, siis Coop Pangas on Pooli sõnul tehisaru osakaal laenude väljastamise oluliselt väiksem. “Meil on kasutses masinõpe ja tehisaru mitmete laenuotsuste protsessis, aga see on otsustustugi, mis aitab halduril otsustada,” kinnitas Pool.