• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 05.04.24, 11:26

10% võlakiri Tallinna börsilt: märkida või mitte?

Ehtemüüja Grenardi pakub võlakirju intressimääraga 10%. Grenardi Eesti tegevjuht kinnitab, et kuigi majanduse kõikumine avaldab ettevõttele lühiajalist mõju, siis luksuskaubad peavad majanduslangusele hästi vastu.
Intervjuus uurime, kuidas kujunes 10protsendiline intress, kui heas seisus on ettevõte ning kuivõrd tänases majandusolukorras üldse luksuskaupu müüa õnnestub.
  • Intervjuus uurime, kuidas kujunes 10protsendiline intress, kui heas seisus on ettevõte ning kuivõrd tänases majandusolukorras üldse luksuskaupu müüa õnnestub. Foto: Erakogu
“Luksuskaupade sektorit iseloomustab hea vastupidavus, brändidel on tugev maine ja lojaalsed kliendid. See aitab majanduslangusele vastu seista. Me näeme selgelt, et tarbijad näevad meie ehteid kui investeeringut, sest väärtus aastatega tõuseb,” ütles raadios Grenardi Eesti tegevjuht Natalja Reinoja.
Kokku kaasab Grenardi võlakirjadega 12 miljonit eurot ja see on ettevõttel järjekorras kolmas võlakirjaemissioon. Praegune pakkumine on Reinoja sõnul eriline aga sellepoolest, et võlakirjad on laiemalt kättesaadavad.
Reinojalt uurime intervjuus veel, kas kulla hind maailmaturul on vesi nende veskile, kuidas on õnnestunud jaemüügivõrgu laienemine ja kui heas seisus ettevõte on.
Intervjueeris Indrek Mäe.
10% võlakiri Tallinna börsilt: märkida või mitte?
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele