• OMX Baltic−0,17%299,54
  • OMX Riga−0,12%888,37
  • OMX Tallinn0,11%2 063,48
  • OMX Vilnius−0,02%1 207,48
  • S&P 500−0,01%6 243,27
  • DOW 300,09%44 061,27
  • Nasdaq −0,1%20 656,68
  • FTSE 100−0,13%8 926,55
  • Nikkei 225−0,04%39 663,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,01
  • OMX Baltic−0,17%299,54
  • OMX Riga−0,12%888,37
  • OMX Tallinn0,11%2 063,48
  • OMX Vilnius−0,02%1 207,48
  • S&P 500−0,01%6 243,27
  • DOW 300,09%44 061,27
  • Nasdaq −0,1%20 656,68
  • FTSE 100−0,13%8 926,55
  • Nikkei 225−0,04%39 663,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,01
  • 18.06.25, 11:14

Riigikohtuni vaielnud Pärnumaa vedaja vajub pankrotti

Võlgu jäänud saneerimisel autovedaja Massiner ei saanud pangaga diilile ja andis sisse pankrotiavalduse.
Massineri üks omanik Tõnu Sepik rääkis, et maksuvõla tõttu ei andnud politsei- ja piirivalveamet kolmandatest riikidest pärit autojuhtidele tööandjaga seotud elamisluba.
  • Massineri üks omanik Tõnu Sepik rääkis, et maksuvõla tõttu ei andnud politsei- ja piirivalveamet kolmandatest riikidest pärit autojuhtidele tööandjaga seotud elamisluba.
  • Foto: Liis Treimann
Firma üks omanik Tõnu Sepik ütles, et nad ei saanud Luminori pangaga kaubale. Pank on ettevõtte suurim võlausaldaja, Massineril olid liisingus erinevad masinad. Massiner sattus Sepiku sõnul makseraskustesse 2023. aastal intressitõusu tõttu, eelmisel aastal raskused süvenesid. Firma intressikulu kasvas aastaga üle 100 000 euro. Ei jäänud muud üle kui saneerida, kuid suurim võlausaldaja Luminor oli saneerimiskava vastu.

Seotud lood

Saated
  • 17.03.25, 16:44
Rekkameeste põud: transpordiettevõtetel pole teatepulka enam kellelegi üle anda
Transpordiettevõtetel on lihtsam tegevus lõpetada, sest noori on üha raskem rooli taha saada.
Uudised
  • 19.02.24, 06:00
Uus pankrotiohver transpordis. “Magamata ööd ja närvilised päevad”
Kolmteist aastat tegutsenud ekspedeerimis-veofirma liigub pankrotti, sest tööpõld kuivas iga viimase aastaga järjest rohkem kokku. Autovedajate liit ennustab, et uued pankrotid võivad halvata igapäevaelu.
Uudised
  • 10.12.24, 10:06
Autovedajad lahkuvad järsu hinnatõusu järel Tallinkist: “Väldime neid nii palju kui võimalik”
Sel kevadel hüppeliselt kaubaveopiletite hinda tõstnud Tallink kaotab konkurentidele turuosa, sest ühe otsa pileti hind on keskmiselt 80 eurot kallim ning autovedajad väldivad igal võimalusel Tallinki laevu.
Kohalikud
  • 20.05.25, 13:00
Tartust Helsingisse. “See on rohkem kui lihtsalt transport. See on elulise tähtsusega.”
Tartul on aasta aega toiminud Helsingi lennuliinile juurde panna rongiliin Riia ja Vilniuseni ja ühte liini on veel oodata. “Tartu–Helsingi lennuühendus on rohkem kui lihtsalt transport. See on elulise tähtsusega,” kinnitas Tartu linnapea Urmas Klaas.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.07.25, 13:00
Markus Hääl: see on müüt, et kestlik on kallis
See on müüt, et kestlik lahendus on kallis, rõhutab Põhja-Tallinnas kestlikku Hundipea linnajagu rajav Markus Hääl.

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 0 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele