• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 02.01.25, 18:30

Ema-tütre lasteriiete firma sattus sügisel väikese buumi otsa

Ema ja tütre loodud väike lasteriiete ettevõte sattus sügisel väikese buumi otsa. Selle taga oli aga omaenda tarkus.
Pipi Treial.
  • Pipi Treial.
  • Foto: NANA lasteriided
NANA lasteriiete asutaja ja juht Pipi Treial hakkas juba suve lõpul usinalt talvekindaid, mütse ja salle ette tootma ja müüma-turundama. Lisaks varub ettevõte alati aega selleks, et eritellimustele vastu tulla.
Viimane, eritellimuste täitmine, ongi osutunud ettevõtjate parimaks ja edukaimaks turunduseks: õnnelikud lapsevanemad jagavad enda positiivseid kogemusi pidevalt teistele edasi.
Pipi arvab, et väikeettevõttel on palju lihtsam minna klientide soovidega kaasa. “Ma ei kujuta ette, et me ütleksime inimestele ”ei“. Äsja oli üks ema, kelle lapse peaümbermõõt oli suurem ning poest mütse saada ei olnud. Ta oli õnnest pisarates, kui kuulis, et me oleme valmis tema lapse suuruses mütsi tegema,” tõi Pipi ühe emotsionaalse näite. Sotsiaalmeedias töötavad tema sõnul hästi just siirad lood.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Pereettevõtte puhul on tema sõnul hea, kui turunduses jagataksegi oma pere lugu, et jälgijad ning potentsiaalsed kliendid saaksid kaasa elada. “Väga hea toode on edu aluseks, aga kui sellega ei käi kaasas läbimõeldud turundust, siis edu saavutamine on üsna keeruline,” leiab ta. Pipi arvab, et umbes 70-80% nende müügist tuleb kas otse läbi sotsiaalmeedia või vähemalt on inimesed seal neist esimest korda kuulnud. Lisaks käivad nad müümas kaubanduskeskustes ja laatadel ning unistavad, et ühel päeval on NANA kindad, sallid ja mütsid olemas ka kauplustes.
Tütar Pipi Treial tegeleb ettevõtte arendamise, kliendisuhtluse, müügi ja turundusega.
  • Tütar Pipi Treial tegeleb ettevõtte arendamise, kliendisuhtluse, müügi ja turundusega.
  • Foto: Jana Palm
Perefirmas loob praegu ema disainid, lõiked, õmbleb ja otsib materjalid. Tütar Pipi tegeleb ettevõtte arendamise, kliendisuhtluse, müügi ja turundusega. Hetkel tegutsevad nad veel kahekesi, aga tunnevad juba vajadust õmblejate palkamise järgi ning astuvad samme selles suunas. “Sügisel, kui meil väga oluliselt nõudlus kasvas, oli väga palju abi õdedest, kes tulid appi ja aitasid tooteid välja lõigata,” jagas Pipi Treial.
Alguses oli hobi
NANA lasteriided olid aastaid ema ja tütre ühine hobi, aga kui Pipi poolteist aastat tagasi oma igapäevatööl läbi põles, tundis ta, et võiks hobist endale ettevõtte ja töökoha luua. Kergemaks ei ole sellest läinud, tunnistas ta. “Ettevõtluses on nii, et sa teed tööd 24/7. Vahet ei ole, kas kell on hommikul kell 7 või õhtul kell 12. Püüan teadlikumalt võtta aega puhkamiseks, et uuesti mitte läbi põleda,” sõnas ta.
Millest pereettevõte unistab, kuidas nad plaanivad kasvu jätkata ning mil viisil Pipi enda väikeseid lapsi juba ettevõtlusesse kaasab, saad kuulata allolevast podcast’ist.
Saadet juhib Jana Palm.
Pereettevõtte NANA lasteriided edu taga on pidev valmisolek täita eritellimusi
00:00

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele