• OMX Baltic−0,52%295,59
  • OMX Riga−0,06%904,18
  • OMX Tallinn−0,21%2 036,69
  • OMX Vilnius−0,23%1 202,21
  • S&P 500−0,3%6 370,86
  • DOW 30−0,46%44 632,99
  • Nasdaq −0,38%21 098,29
  • FTSE 100−0,25%9 113,44
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94,85
  • OMX Baltic−0,52%295,59
  • OMX Riga−0,06%904,18
  • OMX Tallinn−0,21%2 036,69
  • OMX Vilnius−0,23%1 202,21
  • S&P 500−0,3%6 370,86
  • DOW 30−0,46%44 632,99
  • Nasdaq −0,38%21 098,29
  • FTSE 100−0,25%9 113,44
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94,85
  • 05.06.25, 14:14

Kuidas hainina-BMWd Peeter Koppelist autokriitiku tegid

Peeter Koppel on omanud ainult BMWsid. Kaks korda on Jeepi ostma läinud, aga jätnud ostmata. Ka masinad, mis teda kunagi autopisikuga nakatasid, olid BMWd.
Tuntud majandusekspert Peeter Koppel ütleb, et huvitavaid autosid vaatab ta 90% romantiku pilguga, aga mõnikord lööb majandusinimese geen siiski sisse.
  • Tuntud majandusekspert Peeter Koppel ütleb, et huvitavaid autosid vaatab ta 90% romantiku pilguga, aga mõnikord lööb majandusinimese geen siiski sisse.
  • Foto: Andras Kralla
Laiem üldsus tunneb Peeter Koppelit värvika sõnaga majanduseksperdina, veidi kitsam ring inimesi ka sama värvika autokriitikuna, kelle arvustused ilmuvad Autogeeniuse ja Autolehe veergudel. Autohuvi ei ole teda saatnud sünnist saati, see kujunes välja ülikooli ajal, kui mitu kursusevenda hankisid endale nn haininaga BMWd. Koppelil endal polnud tollal veel juhilubegi.
„Neil olid varem olnud Opel Asconad ja Ford Sierrad, ühel eriti tuusal vahepeal ka Ford Scorpio,“ meenutas Koppel Äripäeva raadio saates „Autojutud“. „Ühel hetkel tekkis aga tunne, et oot-oot, BMWs on parem istuda ning see ka liigub paremini ja läheb kurvi ikka väga hästi. Tekkis arusaam, et auto ma endale kunagi kindlasti ostan ning arvatavasti saavad selle logol olema Baieri värvid.“
Saates tuleb juttu sellest, mismoodi ta autodest kirjutama sattus ning millised proovisõidud on talle enim meelde jäänud. Samuti sellest, kui sügaval mudas on Euroopa autotööstus ja kas Elon Musk ähvardab Tesla koos endaga põhja tirida. Intervjueerib Karl-Eduard Salumäe.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuidas hainina-BMWd Peeter Koppelist autokriitiku tegid
00:00

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 17 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele