Artikkel
  • Jaga lugu:

    Firma tagant varastamise lõpetab Navireci GPS lahendus

    Foto: GSMvalve

    Tänapäeval kasutab valdav osa ettevõtteid suuremate tanklakettide Circle K, Olerex, Alexela ja Neste kütusekaarte oma masinapargi tankimiseks. Seda sellepärast, et kütusekaarti on ettevõtte töötajal tunduvalt mugavam kasutada, kui arveldada sularahaga ning hiljem esitada raamatupidajale kütusetšekid.

    Me eeldame töötajaid tööle võttes, et nad on ausad ja heade kavatsustega, kuid paraku leidub erandeid ja nii nagu „üks tilk tõrva rikub terve meepurgi“, rikub ka üks pahade kavatsustega töötaja kogu seni usaldusel toiminud süsteemi – seega usalda, aga kontrolli!
    Selleks, et välistada kütusekaartide väärkasutamine, on Navirec arendanud välja ettevõttele kuuluvate kütusekaartide kasutamise jälgimise võimaluse. Täisautomaatne kütusekaartide kasutuse jälgimisvõimalus muudab kütusetarbimise monitoorimise teile mugavaks, täpseks ja kuluefektiivseks.
    NAVIRECI LAHENDUS TUVASTAB KOHE, KUI KÜTUSEKAART JA AMETIAUTO, MIDA TANGITAKSE, EI ASU TANKIMISE HETKEL TANKLAS
    Navireci lahendus annab põhjaliku ülevaate kõikidest tankimisasukohtadest, mis aitab tuvastada võimalikku kütusekaardi väärkasutust.
    Foto: GSMvalve
    Kuidas toimib kütusekaardi ja tangitava ametiauto asukoha automaatne kontroll?
    Navireci süsteemis on määratud kõikide tanklate asukohad ning iga kord, kui ametiauto siseneb tankla alasse, kontrollitakse tankimist alustades automaatselt, kas tankla alasse sisenes kaardiga seotud ametiauto.
    Lihtsamalt lahti seletanuna tähendab see seda, et kui ettevõte töötaja tangib talle antud kütusekaardiga ametiautot, on kõik korras, kui aga ettevõtte töötaja tangib ametiauto asemel enda või mõnda muud autot, on see süsteemist kohe näha ja selle kohta tuleb automaatne teavitus.
    Foto: GSMvalve
    Pildil kütusekaartide tankimise raport Navireci süsteemist, millel on näha, et üks kütusekaardiga seotud ametiauto ei asunud tankimise hetkel tanklas, vaid kuskil mujal 3 km kaugusel tanklast.
    Puudub vajadus paigaldada kallis kütuseandur!
    Navireci lahenduse juures on kõige positiivsem see, et enam ei ole vajalik sõidukile paigaldada spetsiaalset kallist kütuseseandurit! Kasutaja saab veebikeskkonnas näha kasutaja- või kaardipõhiseid detailseid raporteid keskmistest kütusekuludest ja distantsidest eelmistest tankimistest jne.
    Kütusekaartide täisautomaatne lahendus toimib praegu nelja suurema ettevõtte kütusekaartidega: Circle KOlerexi, Alexelaga ja Nestega.Lahendust saavad kasutada ka kõikide teiste ettevõtete kütusekaartide kasutajad, kuid sellisel juhul tuleb tankimise andmed manuaalselt süsteemi importida. Andmete importimine võtab kõigest mõne minuti ja seda on väga lihtne teha.
    Täisautomaatse kütusekaartide jälgimise lahenduse kasutajaid on ligikaudu 4500 ning see on vaid üks paljudest Navirec GPS-jälgimislahenduse lisavõimalustest.
    Navireci kasutajate seas on nii väikeseid kui ka väga suuri ettevõtteid. Meie teenuse usaldusväärsust ja kõrget kvaliteeti kinnitab seegi, et Navireci klientide hulka kuulub teiste seas Baltimaade suurima autopargiga ettevõte Omniva. Oleme tegutsenud juba 12 aastat ning saame olla abiks, kui teil on vaja ettevõtte autopargi haldamisel ja kulude vähendamisel professionaalset nõu. Võtke ühendust meie abivalmis meeskonnaga ja koostöös leiame lahenduse, mis sobib kõige paremini just teie ettevõtte autopargile.
    Navireci müügiosakonnaga saab ühendust telefonil 5660 6245 või [email protected]
    Jaak NirkAvalike suhete juhtGSMvalve OÜ
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Kaspar Oja: valesti arvutatud inflatsioon annab ettevõtjale väära lähtepunkti
Inflatsiooni välja arvutamisel kasutatud elektri hinna lähteandmed on valed ja tegelik inflatsioon peaks olema väiksem, leiab Eesti Panga ökonomist Kaspar Oja.
Inflatsiooni välja arvutamisel kasutatud elektri hinna lähteandmed on valed ja tegelik inflatsioon peaks olema väiksem, leiab Eesti Panga ökonomist Kaspar Oja.
Toomas Arak: aktsiate hoidmistunnistustega käivad võimalused ja riskid käsikäes
Iga investeering vajab investori tähelepanu, kuid hoidmistunnistuste puhul on see isegi tähtsam, eriti kui aktsiate koduturuks on mõni eksootilisem börs, kirjutab Swedbanki finantsturgude valdkonnajuht Toomas Arak panga blogis.
Iga investeering vajab investori tähelepanu, kuid hoidmistunnistuste puhul on see isegi tähtsam, eriti kui aktsiate koduturuks on mõni eksootilisem börs, kirjutab Swedbanki finantsturgude valdkonnajuht Toomas Arak panga blogis.
Bank of America ootab 2023. aasta alguses majanduslangust
Bank of America majandusteadlaste prognooside kohaselt võib 2023. aasta esimeses kvartalis saabuda majanduslangus.
Bank of America majandusteadlaste prognooside kohaselt võib 2023. aasta esimeses kvartalis saabuda majanduslangus.
Reaalajas börsiinfo
Suures kahjumis Operaili kaubaveod on tänavu vähenenud poole võrra
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Slacki tegevjuht astub ametist tagasi ja lahkub ettevõttest
Slack Technologies kaasasutaja ja tegevjuht Stewart Butterfield lahkub ametist ettevõtte omaniku Salesforce'i sõnul jaanuaris.
Slack Technologies kaasasutaja ja tegevjuht Stewart Butterfield lahkub ametist ettevõtte omaniku Salesforce'i sõnul jaanuaris.
Eliisa Matsalu: häbi, Jaak Roosaare ja LHV!
Jaak Roosaare ja LHV soovitus osta Venemaal tegutseva Silvano Fashion Groupi aktsiaid on silmakirjalik. Seda enam, et Roosaarel on hunnik Silvano aktsiaid, mille väärtust ta oma soovitustega tõstab, kirjutab Äripäeva ajakirjanik ja väikeinvestor Eliisa Matsalu.
Jaak Roosaare ja LHV soovitus osta Venemaal tegutseva Silvano Fashion Groupi aktsiaid on silmakirjalik. Seda enam, et Roosaarel on hunnik Silvano aktsiaid, mille väärtust ta oma soovitustega tõstab, kirjutab Äripäeva ajakirjanik ja väikeinvestor Eliisa Matsalu.
Pistikhübriidid elektriautode ajastul: on neile üldse veel kohta?
Täiselektrilisi mudeleid pakuvad juba praktiliselt kõik tootjad ning elektrisõidukite kasutuselevõttu soositakse nii riiklikul tasemel kui ka pankade ja ettevõtete poolt. Elektrisõidukite üha paratamatuna näiv võidukäik on aga pannud autoostjad küsima, milline on tulevikus pistikhübriidsete sõidukite (PHEV) roll ning kas neile on üldse enam mõne aasta pärast turul ruumi?
Täiselektrilisi mudeleid pakuvad juba praktiliselt kõik tootjad ning elektrisõidukite kasutuselevõttu soositakse nii riiklikul tasemel kui ka pankade ja ettevõtete poolt. Elektrisõidukite üha paratamatuna näiv võidukäik on aga pannud autoostjad küsima, milline on tulevikus pistikhübriidsete sõidukite (PHEV) roll ning kas neile on üldse enam mõne aasta pärast turul ruumi?

Olulisemad lood

Sõõrumaa Patarei Merekindlusest: ehitus nii palju ei kallinegi, kui kartsime Projekt sai linnalt ehitusloa
Patarei Merekindluse ehitus läheb maksma umbes 100 miljoni euro ringis, ütles US Real Estate'i omanik Urmas Sõõrumaa.
Patarei Merekindluse ehitus läheb maksma umbes 100 miljoni euro ringis, ütles US Real Estate'i omanik Urmas Sõõrumaa.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.