Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Firma tagant varastamise lõpetab Navireci GPS lahendus

    Foto: GSMvalve

    Tänapäeval kasutab valdav osa ettevõtteid suuremate tanklakettide Circle K, Olerex, Alexela ja Neste kütusekaarte oma masinapargi tankimiseks. Seda sellepärast, et kütusekaarti on ettevõtte töötajal tunduvalt mugavam kasutada, kui arveldada sularahaga ning hiljem esitada raamatupidajale kütusetšekid.

    Me eeldame töötajaid tööle võttes, et nad on ausad ja heade kavatsustega, kuid paraku leidub erandeid ja nii nagu „üks tilk tõrva rikub terve meepurgi“, rikub ka üks pahade kavatsustega töötaja kogu seni usaldusel toiminud süsteemi – seega usalda, aga kontrolli!
    Selleks, et välistada kütusekaartide väärkasutamine, on Navirec arendanud välja ettevõttele kuuluvate kütusekaartide kasutamise jälgimise võimaluse. Täisautomaatne kütusekaartide kasutuse jälgimisvõimalus muudab kütusetarbimise monitoorimise teile mugavaks, täpseks ja kuluefektiivseks.
    NAVIRECI LAHENDUS TUVASTAB KOHE, KUI KÜTUSEKAART JA AMETIAUTO, MIDA TANGITAKSE, EI ASU TANKIMISE HETKEL TANKLAS
    Navireci lahendus annab põhjaliku ülevaate kõikidest tankimisasukohtadest, mis aitab tuvastada võimalikku kütusekaardi väärkasutust.
    Foto: GSMvalve
    Kuidas toimib kütusekaardi ja tangitava ametiauto asukoha automaatne kontroll?
    Navireci süsteemis on määratud kõikide tanklate asukohad ning iga kord, kui ametiauto siseneb tankla alasse, kontrollitakse tankimist alustades automaatselt, kas tankla alasse sisenes kaardiga seotud ametiauto.
    Lihtsamalt lahti seletanuna tähendab see seda, et kui ettevõte töötaja tangib talle antud kütusekaardiga ametiautot, on kõik korras, kui aga ettevõtte töötaja tangib ametiauto asemel enda või mõnda muud autot, on see süsteemist kohe näha ja selle kohta tuleb automaatne teavitus.
    Foto: GSMvalve
    Pildil kütusekaartide tankimise raport Navireci süsteemist, millel on näha, et üks kütusekaardiga seotud ametiauto ei asunud tankimise hetkel tanklas, vaid kuskil mujal 3 km kaugusel tanklast.
    Puudub vajadus paigaldada kallis kütuseandur!
    Navireci lahenduse juures on kõige positiivsem see, et enam ei ole vajalik sõidukile paigaldada spetsiaalset kallist kütuseseandurit! Kasutaja saab veebikeskkonnas näha kasutaja- või kaardipõhiseid detailseid raporteid keskmistest kütusekuludest ja distantsidest eelmistest tankimistest jne.
    Kütusekaartide täisautomaatne lahendus toimib praegu nelja suurema ettevõtte kütusekaartidega: Circle KOlerexi, Alexelaga ja Nestega.Lahendust saavad kasutada ka kõikide teiste ettevõtete kütusekaartide kasutajad, kuid sellisel juhul tuleb tankimise andmed manuaalselt süsteemi importida. Andmete importimine võtab kõigest mõne minuti ja seda on väga lihtne teha.
    Täisautomaatse kütusekaartide jälgimise lahenduse kasutajaid on ligikaudu 4500 ning see on vaid üks paljudest Navirec GPS-jälgimislahenduse lisavõimalustest.
    Navireci kasutajate seas on nii väikeseid kui ka väga suuri ettevõtteid. Meie teenuse usaldusväärsust ja kõrget kvaliteeti kinnitab seegi, et Navireci klientide hulka kuulub teiste seas Baltimaade suurima autopargiga ettevõte Omniva. Oleme tegutsenud juba 12 aastat ning saame olla abiks, kui teil on vaja ettevõtte autopargi haldamisel ja kulude vähendamisel professionaalset nõu. Võtke ühendust meie abivalmis meeskonnaga ja koostöös leiame lahenduse, mis sobib kõige paremini just teie ettevõtte autopargile.
    Navireci müügiosakonnaga saab ühendust telefonil 5660 6245 või [email protected]
    Jaak NirkAvalike suhete juhtGSMvalve OÜ
  • Hetkel kuum
Leonardo Ortega: ilma vajaliku välistööjõuta ei tule ka oodatud majanduskasvu
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Esmaspäev tõi USA aktsiaturule tõusu: kõik sektorid lõpetasid rohelises
Kõik suured USA aktsiaindeksid lõpetasid päeva tõusuga, kuld, hõbe ja toornafta langusega. Teslal on oodata seitsme aasta halvimat kvartali aruannet.
Kõik suured USA aktsiaindeksid lõpetasid päeva tõusuga, kuld, hõbe ja toornafta langusega. Teslal on oodata seitsme aasta halvimat kvartali aruannet.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Möödunud sügisel lõhutud Eesti-Soome gaasitoru pandi uuesti tööle
Pärast seitsmekuust seisakut on Eesti-Soome gaasitoru Balticconnector jälle töökorras ja esmaspäeval liigub mööda seda 60 gigavatt-tundi maagaasi.
Pärast seitsmekuust seisakut on Eesti-Soome gaasitoru Balticconnector jälle töökorras ja esmaspäeval liigub mööda seda 60 gigavatt-tundi maagaasi.
Katre Kõvask: konkurents on karm, tegutseme kaugemate turgude nimel
Paar kuud tagasi tootmist alustanud kaerajoogi tootja YOOK vaatab aktiivselt kaugemate turgude suunas.
Paar kuud tagasi tootmist alustanud kaerajoogi tootja YOOK vaatab aktiivselt kaugemate turgude suunas.