Artikkel
  • Kuidas koostada reklaamkingituste strateegiat?

    Ärimeened - FirmakingitusedFoto: Logotrade Corporate Gifts
    Ilma igasuguse kahtluseta on kõige vahvam kingitus ettevõtte enda toode või teenus, kuid teinekord on arukas teha ka reklaamkingitusi. Firmakingituste portfelli võiks täiendada vähemalt 3 korda aastas, tehes partneriteks valitud kingiagentuuridega tihedat koostööd. Niisugune planeerimine aitab kokku hoida nii teie aega kui ka reklaamkingitustele tehtavaid kulutusi. Oluline on ka kingitusest saadava tulu mõõdetavus. Kuid kõigepealt tuleb leida äge kingiidee, mis võib osutuda keerulisemaks kui esmapilgul tundub. Parim firmakingitus on tehtud õigel ajal, valides ka õige koha ning varustades kingituse kohaseima sõnumiga. Kuid kõige tähtsam on teha kindlaks õige adressaat – kellele reklaamkingitus on määratud?
    Firmajuhil või turundusinimesel tuleks oma kiires graafikus leida aeg, et kaardistada koos reklaamkingituste eksperdiga ettevõtte vajadused ja leida just teie firmale need parimad reklaamtooted.
    Tavaliselt kestab ajurünnak umbes tund aega ning 3-4 kohtumisega peaks olema leitud esimesed toimivad kingilahendused, mida on ideaalis võimalik kasutada aastaid. Ülioluline on hea omavaheline sobivus, sest ainult koostöös sünnivad parimad kingiideed ja teostuslahendused.
    Kingituste valikul on planeerimine väga oluline. Maksimaalse tulemuse jaoks tuleks reklaamkingiekspert pühendada oma turundusplaanidesse. Eksperdil peaks olema kogu info, mis puhul, mis ajal ja kellele soovite kingitusi teha. Millistest messidest on teil plaanis osa võtta ja kes täpselt on teie toote või teenuse sihtrühm.
    Tihti kõnnivad agentuurid teada-tuntud rada pidi ja üritavad müüa võimalikult palju stereotüüpseid lahendusi. Viimastel aastatel on näiteks olnud enimkasutatud firmakingitused joogipudelid, akupangad, aktiivsusmonitorid ja bluetooth-kõlarid. Nüüd aga kindlasti kõik juhtmevabalt laetavad elektroonikatooted.
    Mina soovitan, lähtudes oma pikaajalisest kogemusest, mitte kaasa joosta esmaste ideedega, pühendada natuke rohkem aega ning personaalse lähenemisega leida ainulaadsed, just teie ettevõtet iseloomustavad reklaamkingitused.
    Punkt üks tuleks mõelda eelarvele, selgitada välja, millised üldse on teie ettevõtte võimalused. Kui eelarve on kinnitatud, tuleb fookustada, kellele soovite tähelepanu pöörata, kas oma töötajatele, klientidele või hoopis koostööpartneritele.
    Töötajatele firmakingituste tegemisel on pikaajaline mõju. Tunnustamine motiveerib inimesi ning firmameene, mis on nii väärtuslik kui praktiline on üks tõhusamaid tunnustusviise. Parem veel, kui kingitus on personaalne ja seotud töötaja huvialadega, see annab inimesele kinnitust, et tema tegemiste vastu tuntakse huvi.
    Oma töötajad on ka esimesed tagasiside andjad firmakingituste valikule. Nendelt saab otsekohe teada, kas reklaamtoode, mis näis hea valikuna ka päriselt kõnetab või siiski mitte.
Ott Aava: enamik idufirmasid ei jää ellu. See on hea
Mida toetavam on ühiskond idufirmade ebaõnnestumiste suhtes, seda rohkem sünnib suuri edulugusid, kirjutab advokaadibüroo Cobalt tehnoloogiasektori tehingunõustamiste juht Ott Aava.
Mida toetavam on ühiskond idufirmade ebaõnnestumiste suhtes, seda rohkem sünnib suuri edulugusid, kirjutab advokaadibüroo Cobalt tehnoloogiasektori tehingunõustamiste juht Ott Aava.
Wall Street sulgus uusi rekordeid purustades rohelises
Enne kolmapäevast kauplemispüha tõusid USA suured aktsiaindeksid teisipäeval taas uutele rekordtasemetele: S&P 500 kerkis +0,25%, Dow 30 tõusis +0,15% ning Nasdaq edenes +0,03%.
Enne kolmapäevast kauplemispüha tõusid USA suured aktsiaindeksid teisipäeval taas uutele rekordtasemetele: S&P 500 kerkis +0,25%, Dow 30 tõusis +0,15% ning Nasdaq edenes +0,03%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Väikeettevõtjatele koidab peagi võimalus kergemini laenu saada
Väikeettevõtted saavad peagi EASi ja Kredexi käendusega lihtsamini raha laenata, rääkis ühendasutuse laenude ja käenduste osakonna juht Kaarel Aus.
Väikeettevõtted saavad peagi EASi ja Kredexi käendusega lihtsamini raha laenata, rääkis ühendasutuse laenude ja käenduste osakonna juht Kaarel Aus.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Pannkoogimeistrid uuendavad kasvuretsepti: tuleb Eestist väljas ise äri püsti panna
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Milline on edukas juht? 10 põhimõtet pärast mitmesaja liidriga rääkimist
Mida tähendab olla edukas juht? Olen rääkinud üle 400 juhiga ja kuuldud tarkuseterad välja sõelunud, süstematiseerinud ja tervikuks sidunud.
Mida tähendab olla edukas juht? Olen rääkinud üle 400 juhiga ja kuuldud tarkuseterad välja sõelunud, süstematiseerinud ja tervikuks sidunud.
Aasta lõpuks sõidavad pealinna tänavatel vesinikutaksod
Vesinikutehnoloogiaettevõte PowerUp Energy juhi Ivar Kruusenbergi sõnul jõuavad novembris Tallinna tänavatele esimesed vesinikutaksod.
Vesinikutehnoloogiaettevõte PowerUp Energy juhi Ivar Kruusenbergi sõnul jõuavad novembris Tallinna tänavatele esimesed vesinikutaksod.
Kütusemüüjad teavad üksteise äri väga hästi, aga kartelli ei paista
Konkurentsiameti analüüs hajutas kahtlused kütusekartellist, ameti soovitused edasiseks said kütusefirma juhilt aga karmi kriitikat.
Konkurentsiameti analüüs hajutas kahtlused kütusekartellist, ameti soovitused edasiseks said kütusefirma juhilt aga karmi kriitikat.
Raadiohommik: idufirma kaasab raha, jalgpalli EM kütab kirgi ja väikeettevõtete laenud
Kolmapäevane raadiohommik võtab spordisõprade lemmiksündmuse jalgpalli EMi vaatluse alla, kuid kuulab maad ka väikeettevõtete laenude ning idufirma rahakaasamise teemal.
Kolmapäevane raadiohommik võtab spordisõprade lemmiksündmuse jalgpalli EMi vaatluse alla, kuid kuulab maad ka väikeettevõtete laenude ning idufirma rahakaasamise teemal.
Eksperdid jagavad näpunäited, kuidas edukalt Saudi Araabia turule pääseda
Eesti ettevõtete jaoks on Saudi Araabia turule pääsemine bürokraatlik, ajamahukas ning kallis, rääkisid sealne suursaadik Jaan Reinhold ja EASi ekspordinõunik Araabia Ühendemiraatides Ege Devon.
Eesti ettevõtete jaoks on Saudi Araabia turule pääsemine bürokraatlik, ajamahukas ning kallis, rääkisid sealne suursaadik Jaan Reinhold ja EASi ekspordinõunik Araabia Ühendemiraatides Ege Devon.