Artikkel
  • Kuidas koostada reklaamkingituste strateegiat?

    Ärimeened - FirmakingitusedFoto: Logotrade Corporate Gifts
    Ilma igasuguse kahtluseta on kõige vahvam kingitus ettevõtte enda toode või teenus, kuid teinekord on arukas teha ka reklaamkingitusi. Firmakingituste portfelli võiks täiendada vähemalt 3 korda aastas, tehes partneriteks valitud kingiagentuuridega tihedat koostööd. Niisugune planeerimine aitab kokku hoida nii teie aega kui ka reklaamkingitustele tehtavaid kulutusi. Oluline on ka kingitusest saadava tulu mõõdetavus. Kuid kõigepealt tuleb leida äge kingiidee, mis võib osutuda keerulisemaks kui esmapilgul tundub. Parim firmakingitus on tehtud õigel ajal, valides ka õige koha ning varustades kingituse kohaseima sõnumiga. Kuid kõige tähtsam on teha kindlaks õige adressaat – kellele reklaamkingitus on määratud?
    Firmajuhil või turundusinimesel tuleks oma kiires graafikus leida aeg, et kaardistada koos reklaamkingituste eksperdiga ettevõtte vajadused ja leida just teie firmale need parimad reklaamtooted.
    Tavaliselt kestab ajurünnak umbes tund aega ning 3-4 kohtumisega peaks olema leitud esimesed toimivad kingilahendused, mida on ideaalis võimalik kasutada aastaid. Ülioluline on hea omavaheline sobivus, sest ainult koostöös sünnivad parimad kingiideed ja teostuslahendused.
    Kingituste valikul on planeerimine väga oluline. Maksimaalse tulemuse jaoks tuleks reklaamkingiekspert pühendada oma turundusplaanidesse. Eksperdil peaks olema kogu info, mis puhul, mis ajal ja kellele soovite kingitusi teha. Millistest messidest on teil plaanis osa võtta ja kes täpselt on teie toote või teenuse sihtrühm.
    Tihti kõnnivad agentuurid teada-tuntud rada pidi ja üritavad müüa võimalikult palju stereotüüpseid lahendusi. Viimastel aastatel on näiteks olnud enimkasutatud firmakingitused joogipudelid, akupangad, aktiivsusmonitorid ja bluetooth-kõlarid. Nüüd aga kindlasti kõik juhtmevabalt laetavad elektroonikatooted.
    Mina soovitan, lähtudes oma pikaajalisest kogemusest, mitte kaasa joosta esmaste ideedega, pühendada natuke rohkem aega ning personaalse lähenemisega leida ainulaadsed, just teie ettevõtet iseloomustavad reklaamkingitused.
    Punkt üks tuleks mõelda eelarvele, selgitada välja, millised üldse on teie ettevõtte võimalused. Kui eelarve on kinnitatud, tuleb fookustada, kellele soovite tähelepanu pöörata, kas oma töötajatele, klientidele või hoopis koostööpartneritele.
    Töötajatele firmakingituste tegemisel on pikaajaline mõju. Tunnustamine motiveerib inimesi ning firmameene, mis on nii väärtuslik kui praktiline on üks tõhusamaid tunnustusviise. Parem veel, kui kingitus on personaalne ja seotud töötaja huvialadega, see annab inimesele kinnitust, et tema tegemiste vastu tuntakse huvi.
    Oma töötajad on ka esimesed tagasiside andjad firmakingituste valikule. Nendelt saab otsekohe teada, kas reklaamtoode, mis näis hea valikuna ka päriselt kõnetab või siiski mitte.
Toomas Kiho: mõelgem ka sellele, kas Nõmmest või Lasnamäest võiks saada eraldi omavalitsus
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Apranga käive kasvas aprillis 27 miljoni euroni
Leedu rõivaste jaeketi Apranga Grupi jaemüügi käive ulatus tänavu aprillis 27 miljoni euroni ja kasvas 2023. aasta aprilliga võrreldes 5 protsenti, teatas ettevõte börsile.
Leedu rõivaste jaeketi Apranga Grupi jaemüügi käive ulatus tänavu aprillis 27 miljoni euroni ja kasvas 2023. aasta aprilliga võrreldes 5 protsenti, teatas ettevõte börsile.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Raimo Ülavere: vaktsineeri ennast perfektsionismi vastu. Järjekindel piisavalt hea on parem kui perfektne
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Raadiohommikus: kinnisvarast ja planeeringutest
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Hiiumaa plastitootja vajus miinusesse
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.