• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • ST
  • 01.12.20, 00:00

Kuidas koostada reklaamkingituste strateegiat?

Ärimeened - Firmakingitused
  • Ärimeened - Firmakingitused Foto: Logotrade Corporate Gifts
Ilma igasuguse kahtluseta on kõige vahvam kingitus ettevõtte enda toode või teenus, kuid teinekord on arukas teha ka reklaamkingitusi. Firmakingituste portfelli võiks täiendada vähemalt 3 korda aastas, tehes partneriteks valitud kingiagentuuridega tihedat koostööd. Niisugune planeerimine aitab kokku hoida nii teie aega kui ka reklaamkingitustele tehtavaid kulutusi. Oluline on ka kingitusest saadava tulu mõõdetavus. Kuid kõigepealt tuleb leida äge kingiidee, mis võib osutuda keerulisemaks kui esmapilgul tundub. Parim firmakingitus on tehtud õigel ajal, valides ka õige koha ning varustades kingituse kohaseima sõnumiga. Kuid kõige tähtsam on teha kindlaks õige adressaat – kellele reklaamkingitus on määratud?
Firmajuhil või turundusinimesel tuleks oma kiires graafikus leida aeg, et kaardistada koos reklaamkingituste eksperdiga ettevõtte vajadused ja leida just teie firmale need parimad reklaamtooted.
Tavaliselt kestab ajurünnak umbes tund aega ning 3-4 kohtumisega peaks olema leitud esimesed toimivad kingilahendused, mida on ideaalis võimalik kasutada aastaid. Ülioluline on hea omavaheline sobivus, sest ainult koostöös sünnivad parimad kingiideed ja teostuslahendused.
Kingituste valikul on planeerimine väga oluline. Maksimaalse tulemuse jaoks tuleks reklaamkingiekspert pühendada oma turundusplaanidesse. Eksperdil peaks olema kogu info, mis puhul, mis ajal ja kellele soovite kingitusi teha. Millistest messidest on teil plaanis osa võtta ja kes täpselt on teie toote või teenuse sihtrühm.
Tihti kõnnivad agentuurid teada-tuntud rada pidi ja üritavad müüa võimalikult palju stereotüüpseid lahendusi. Viimastel aastatel on näiteks olnud enimkasutatud firmakingitused joogipudelid, akupangad, aktiivsusmonitorid ja bluetooth-kõlarid. Nüüd aga kindlasti kõik juhtmevabalt laetavad elektroonikatooted.
Mina soovitan, lähtudes oma pikaajalisest kogemusest, mitte kaasa joosta esmaste ideedega, pühendada natuke rohkem aega ning personaalse lähenemisega leida ainulaadsed, just teie ettevõtet iseloomustavad reklaamkingitused.
Punkt üks tuleks mõelda eelarvele, selgitada välja, millised üldse on teie ettevõtte võimalused. Kui eelarve on kinnitatud, tuleb fookustada, kellele soovite tähelepanu pöörata, kas oma töötajatele, klientidele või hoopis koostööpartneritele.
Töötajatele firmakingituste tegemisel on pikaajaline mõju. Tunnustamine motiveerib inimesi ning firmameene, mis on nii väärtuslik kui praktiline on üks tõhusamaid tunnustusviise. Parem veel, kui kingitus on personaalne ja seotud töötaja huvialadega, see annab inimesele kinnitust, et tema tegemiste vastu tuntakse huvi.
Oma töötajad on ka esimesed tagasiside andjad firmakingituste valikule. Nendelt saab otsekohe teada, kas reklaamtoode, mis näis hea valikuna ka päriselt kõnetab või siiski mitte.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.07.24, 12:25
30 aastat zombi-majandust: Jaapani valuutakriis kogub hoogu
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele