Artikkel
  • Kuidas koostada reklaamkingituste strateegiat?

    Ärimeened - FirmakingitusedFoto: Logotrade Corporate Gifts
    Ilma igasuguse kahtluseta on kõige vahvam kingitus ettevõtte enda toode või teenus, kuid teinekord on arukas teha ka reklaamkingitusi. Firmakingituste portfelli võiks täiendada vähemalt 3 korda aastas, tehes partneriteks valitud kingiagentuuridega tihedat koostööd. Niisugune planeerimine aitab kokku hoida nii teie aega kui ka reklaamkingitustele tehtavaid kulutusi. Oluline on ka kingitusest saadava tulu mõõdetavus. Kuid kõigepealt tuleb leida äge kingiidee, mis võib osutuda keerulisemaks kui esmapilgul tundub. Parim firmakingitus on tehtud õigel ajal, valides ka õige koha ning varustades kingituse kohaseima sõnumiga. Kuid kõige tähtsam on teha kindlaks õige adressaat – kellele reklaamkingitus on määratud?
    Firmajuhil või turundusinimesel tuleks oma kiires graafikus leida aeg, et kaardistada koos reklaamkingituste eksperdiga ettevõtte vajadused ja leida just teie firmale need parimad reklaamtooted.
    Tavaliselt kestab ajurünnak umbes tund aega ning 3-4 kohtumisega peaks olema leitud esimesed toimivad kingilahendused, mida on ideaalis võimalik kasutada aastaid. Ülioluline on hea omavaheline sobivus, sest ainult koostöös sünnivad parimad kingiideed ja teostuslahendused.
    Kingituste valikul on planeerimine väga oluline. Maksimaalse tulemuse jaoks tuleks reklaamkingiekspert pühendada oma turundusplaanidesse. Eksperdil peaks olema kogu info, mis puhul, mis ajal ja kellele soovite kingitusi teha. Millistest messidest on teil plaanis osa võtta ja kes täpselt on teie toote või teenuse sihtrühm.
    Tihti kõnnivad agentuurid teada-tuntud rada pidi ja üritavad müüa võimalikult palju stereotüüpseid lahendusi. Viimastel aastatel on näiteks olnud enimkasutatud firmakingitused joogipudelid, akupangad, aktiivsusmonitorid ja bluetooth-kõlarid. Nüüd aga kindlasti kõik juhtmevabalt laetavad elektroonikatooted.
    Mina soovitan, lähtudes oma pikaajalisest kogemusest, mitte kaasa joosta esmaste ideedega, pühendada natuke rohkem aega ning personaalse lähenemisega leida ainulaadsed, just teie ettevõtet iseloomustavad reklaamkingitused.
    Punkt üks tuleks mõelda eelarvele, selgitada välja, millised üldse on teie ettevõtte võimalused. Kui eelarve on kinnitatud, tuleb fookustada, kellele soovite tähelepanu pöörata, kas oma töötajatele, klientidele või hoopis koostööpartneritele.
    Töötajatele firmakingituste tegemisel on pikaajaline mõju. Tunnustamine motiveerib inimesi ning firmameene, mis on nii väärtuslik kui praktiline on üks tõhusamaid tunnustusviise. Parem veel, kui kingitus on personaalne ja seotud töötaja huvialadega, see annab inimesele kinnitust, et tema tegemiste vastu tuntakse huvi.
    Oma töötajad on ka esimesed tagasiside andjad firmakingituste valikule. Nendelt saab otsekohe teada, kas reklaamtoode, mis näis hea valikuna ka päriselt kõnetab või siiski mitte.
Rait Kondor: Reformierakond meenutagu oma ideelist alustala
Kui ettevõtjad näevad, et nende küsitud hinnaga on piisavalt ostjaid, siis nad ei pea hinda langetama hakkama, kui konkurentsiolukord seda ei tingi, kirjutab INVL Eesti investeerimisstrateeg Rait Kondor vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kui ettevõtjad näevad, et nende küsitud hinnaga on piisavalt ostjaid, siis nad ei pea hinda langetama hakkama, kui konkurentsiolukord seda ei tingi, kirjutab INVL Eesti investeerimisstrateeg Rait Kondor vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Rait Kondor: Reformierakond meenutagu oma ideelist alustala
Kui ettevõtjad näevad, et nende küsitud hinnaga on piisavalt ostjaid, siis nad ei pea hinda langetama hakkama, kui konkurentsiolukord seda ei tingi, kirjutab INVL Eesti investeerimisstrateeg Rait Kondor vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kui ettevõtjad näevad, et nende küsitud hinnaga on piisavalt ostjaid, siis nad ei pea hinda langetama hakkama, kui konkurentsiolukord seda ei tingi, kirjutab INVL Eesti investeerimisstrateeg Rait Kondor vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Algajad investorid meenutavad: hakka lihtsalt pihta
Börsile on viimaste aastate jooksul tulvanud tuhandeid investoreid ning alustades on nad võtnud kuulda praktilisi nõuandeid investeerimis­kogukonna tuntuimatelt esindajatelt. Nüüdseks on nad saanud investorielu juba mõnda aega maitsta ja üle elanud nii oma esimesed õppetunnid kui saanud tunda ka eduelamusi.
Börsile on viimaste aastate jooksul tulvanud tuhandeid investoreid ning alustades on nad võtnud kuulda praktilisi nõuandeid investeerimis­kogukonna tuntuimatelt esindajatelt. Nüüdseks on nad saanud investorielu juba mõnda aega maitsta ja üle elanud nii oma esimesed õppetunnid kui saanud tunda ka eduelamusi.
Reaalajas börsiinfo
Äri Eestimaal: Ida-Viru õlu kolib plekkpurki ja sihib välismaad
Koroonakriisis tekkinud raskuste tõttu on Purtse pruulikoda otsinud uusi eksporditurge ning käesoleval aastal on juba leitud kliente nii Itaaliast, Prantsusmaalt kui ka Bulgaariast. Ukraina sõja tõttu tekkinud kriis pani käsitööõlletootja aga vahetama isikupärase kujuga pudelid plekkpurkide vastu.
Koroonakriisis tekkinud raskuste tõttu on Purtse pruulikoda otsinud uusi eksporditurge ning käesoleval aastal on juba leitud kliente nii Itaaliast, Prantsusmaalt kui ka Bulgaariast. Ukraina sõja tõttu tekkinud kriis pani käsitööõlletootja aga vahetama isikupärase kujuga pudelid plekkpurkide vastu.
Uuring: onupojapoliitikat küll märgatakse, ent vilet puhuda ei söandata
Värske Eesti ja Põhjamaade ärieetika uuringu tulemused näitavad, et ebaeetilist käitumist on meilgi hakatud rohkem märkama ja sellesse ka sekkuma, ent vihjet anda ikkagi kardetakse, kirjutavad Merle Ojasoo ja Anne Reino ühingust Korruptsioonivaba Eesti.
Värske Eesti ja Põhjamaade ärieetika uuringu tulemused näitavad, et ebaeetilist käitumist on meilgi hakatud rohkem märkama ja sellesse ka sekkuma, ent vihjet anda ikkagi kardetakse, kirjutavad Merle Ojasoo ja Anne Reino ühingust Korruptsioonivaba Eesti.
Raadiohitid: ehitusturu langus ja tööriistad finantsvabaduseks
Lõppeva nädala kuulamiste edetabelisse jõudsid saated, mis rääkisid ehitusturu langusest, päikesepaneelidesse investeerimisest, Hiina mõjuvõimust Euroopas, investeerimise tööriistadest ja Euroopasse teel olevast võlakriisist.
Lõppeva nädala kuulamiste edetabelisse jõudsid saated, mis rääkisid ehitusturu langusest, päikesepaneelidesse investeerimisest, Hiina mõjuvõimust Euroopas, investeerimise tööriistadest ja Euroopasse teel olevast võlakriisist.
Tööstuses kukkus tootmine 15 protsenti Puidutööstuses -24%
Aprillikuus tööstustoodangu langus kiirenes ning statistikaameti andmetel tootsid tööstusettevõtted 2023. aasta aprillis püsivhindades 15,1% vähem toodangut kui 2022. aasta samas kuus.
Aprillikuus tööstustoodangu langus kiirenes ning statistikaameti andmetel tootsid tööstusettevõtted 2023. aasta aprillis püsivhindades 15,1% vähem toodangut kui 2022. aasta samas kuus.
Uue reaalsusega kohanev idufirma Testlio koondas 13 töötajat
Testlio koondas 13 töötajat, mis on 5% ettevõtte globaalsest tiimist, ütles tarkvaratestimise ettevõtte üks omanikke ja asutajaid Kristel Kruustük.
Testlio koondas 13 töötajat, mis on 5% ettevõtte globaalsest tiimist, ütles tarkvaratestimise ettevõtte üks omanikke ja asutajaid Kristel Kruustük.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.