Selver 30: kuidas tühjast angaarist sai Eesti tippjaekett
Saates tähistame 30. sünnipäeva Eesti ühe tuntuma jaeketi – Selveri – seltsis. Selveri teekond algas 1995. aastal Lasnamäelt tagasihoidliku punastest tellistest angaariga, millest kasvas välja kaasaegne supermarket ning sealt edasi üleriigiline kett kümnete tuhandete klientidega.
Fotokollaažil Agi Metsandi, Kristi Lomp ja Katrin Kuusk.
Foto: Selver
Saates heidavad pilgu minevikku ja tulevikku Selveri tegevjuht Kristi Lomp, arendusdirektor Agi Metsandi ja sisekontrolli juht Katrin Kuusk. Nad avavad, kuidas tühjast kohast loodi midagi suurt, millised on olnud ketti kujundanud murrangulised hetked – alates Kadaka Selverist ja Selveri Köögi sünnist kuni e-Selveri ja iseteeninduskassade kasutuselevõtuni.
Juttu tuleb ka Selveri arendusfilosoofiast, tehnoloogilistest hüpetest, jätkusuutlikkusest ning tihedast koostööst kohalike tootjatega. Arutame, miks Selveri edu valemiks on just kiire otsustusprotsess, klientide kuulamine ja teadlik valik olla midagi enamat kui lihtsalt pood.
"Selver kliendi mugavuse arvelt kokku ei hoia,“ rääkis Kristi Lomp ettevõtte tehnoloogiliste arenduste kasutuselevõtust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Saadet juhib Maarit Eerme.
Selver 30: kuidas tühjast angaarist sai Eesti tippjaekett
Tehisaru vastab sinu küsimustele Äripäevas ja kõigis teemaveebides ilmunud artiklite põhjal. Vastuse koostamisel ei võta tehisaru arvesse viimase päeva jooksul ilmunud artikleid.
Huvitavad küsimused
Äripäeva tehisaru otsib vastuseid artiklitest, mis on ilmunud Äripäevas, selle 14 teemaveebis ning Imelises Teaduses, Imelises Ajaloos ja Kalastajas viimase viie aasta jooksul. Vastuseid koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil aripaev@aripaev.ee.