• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mercedes-Benzi mullune ideepomm SLK täiendab sportautode rikkalikku valikut

    Mullu sügisel Lääne-Euroopas peetud autonäitustel elavat tähelepanu köitnud Mercedes-Benzi väike sportauto SLK läheb järgmisel kevadel seeriatootmisse.
    Mercedes-Benzi uusima sportauto põhilisteks iseloomustajateks on madal tuuleklaas, pikk esiots, laiad uksed ja liigutatav katus.
    Auto nimi iseloomustab tema põhiomadusi. SLK -- short, light, compact, ehk eesti keeles lühike, kerge ja kompaktne. Tänu mõne sekundiga ümber paigutuvale metallist valmistatud katusele ja selle elektrohüdraulilisele juhtimissüsteemile, saab üliefektse roadster'i nuppu vajutades hõlpsasti muuta ilmastikukindlaks kupeeks.
    Mulluse näitusemudeliga võrreldes on SLK pisut «maisemaks» muutunud. Muudetud on esitulesid, mullune efektne hõbedane radiaatorivõre on asendatud tavalise Mercedese radiaatorivõrega.
    Mercedes-Benz SLK ametlik esmaesitlus leiab aset aprillis toimuval Torino autonäitusel, müüki peaks auto jõudma 1996. aasta septembris.
    Erinevalt Mercedes-Benz SLst, kus jõuallikana kasutatakse kuue-, kaheksa- või kaheteistsilindrilisi mootoreid, on SLK põhimodifikatsiooni jõuallikaks turbokompressoriga 193 hobujõuline neljasilindriline bensiinimootor, mille keskmine kütusekulu on vaid 8,2 l/100 km. Neile, kes rohketest hobujõududest lugu ei pea, on mõeldud 136 hobujõuline jõuallikas.
    Juba mullune näitusemudel, mida esmakordselt esitleti Torino ja Pariisi rahvusvahelistel autonäitustel, teenis ohtralt kiidusõnu, võites Torino näituse disainiauhinna.
    Ka 1994. aasta oktoobris toimunud Berliini messil AAA oli Studie SLK üks näituse tõmbenumbreid. Tookord lubati uue auto orienteeruvaks hinnatasemeks 60 000 Saksa marka (480 000 krooni).
    Vahepeal «laiutas» väikeste sportautode klassis vaid üks mudel -- Mazda MX-5 Miata. Tänaseks on enamik autotootjatest taibanud selle klassi autode perspektiivsust ja töötanud välja omapoolsed nägemused.
    Nii alustab BMW järgmisel aastal Põhja-Ameerikas kahekohalise roadster'i Z3 tootmist. Juba möödunud aastal tutvustas oma sportautot Fiat, kes esitles Genfi autonäitusel Barchettat.
    Euroopa 1995. aasta tähelepanuväärseimaks laiatarbe-sportautoks võib pidada siiski MGFi taassündi. Rover jätkas 15 aastat pärast British Leylandi MG tehase sulgemist selle kaubamärgi all autode tootmist.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
PayPal lükkas Pinteresti ostujutud ümber
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
Soome president kohtub reedel Putiniga
Pärast Soome presidendi Sauli Niinistö tänast kohtumist NATO peasekretäri Jens Stoltenbergiga andis presidendi kantselei teada, et reedel kohtub Niinistö Moskvas Venemaa presidendi Vladimir Putiniga.
Pärast Soome presidendi Sauli Niinistö tänast kohtumist NATO peasekretäri Jens Stoltenbergiga andis presidendi kantselei teada, et reedel kohtub Niinistö Moskvas Venemaa presidendi Vladimir Putiniga.
Masina- ja metallitööstuse TOPi võitja: kogu sektor kukkus suurelt
Masina- ja metallitööstuse TOPi võitja, laevade remondi ja ümberehitusega tegeleva SRC Groupi juht Hannes Lilp ütles, et kuigi kogu sektor kukkus eelmisel aastal pandeemia tõttu suurelt, suutis ettevõte tänu pikaajalisele strateegiale häid tulemusi teha.
Masina- ja metallitööstuse TOPi võitja, laevade remondi ja ümberehitusega tegeleva SRC Groupi juht Hannes Lilp ütles, et kuigi kogu sektor kukkus eelmisel aastal pandeemia tõttu suurelt, suutis ettevõte tänu pikaajalisele strateegiale häid tulemusi teha.