See, kas Jaapani tarbija ostab Ameerika auto, oleneb paljuski sellest, kas Ühendriikide autotootjad suudavad rahuldada jaapanlaste vajadusi.
General Motors kavatseb müüa järgmisel aastal Jaapanis 20 000 parempoolse rooliga Cavalieri Jaapani suurima autotootja Toyota autokaupluste kaudu. Auto kannab Jaapanis kaubamärki Toyota Cavalier.
Mitmed potentsiaalsed autoostjad avaldasid näitusel muret, et Ameerika autode kvaliteet ei ole nii hea kui Jaapani autodel, kuigi analüütikute hinnangul on USA autotööstus viimastel aastatel teinud läbi suure edasimineku.
Artikkel jätkub pärast reklaami
«Väike pragu ukse ja autokere vahel teeb mulle muret,» ütles 53aastane ärinaine Midori Tagaya General Motorsi Cavalieri uurides.
25aastane kontoritöötaja Junichi Arai tundis Chrysler Neoni juures seistes muret autoteeninduse pärast, kuigi tõdes, et uue mudeli disain on väga õnnestunud.
Neon läheb Jaapanis müügile juunis koos teiste Chrysleri mudelitega, mis on esimest korda varustatud parempoolse rooliga.
Järgmisel kevadel kavatseb Ford Motor Company hakata müüma parempoolse rooliga Taurust ja alustada sügisel parempoolse rooliga mahtuniversaali Explorer müüki.
Alates 1994. aasta juunist on Ford müünud Jaapani turul parempoolse rooliga Probe'i. Parempoolse rooliga on varustatud ka Fordi viimaste aastate komeet, maailmaautoks pürgiv Mondeo.
«Ameerika autotööstus pannakse Jaapanis tõsiselt proovile,» ütles Jaapani autotööstuse föderatsiooni peadirektor Sho Komine. AP-BNS